A Way Out zadebiutowało na rynku 23 marca. Po pierwszych trzech tygodniach twórcy gry, studio Hazelight, zdecydowało się pochwalić pierwszymi wynikami sprzedaży. A jest się czym chwalić…
Josef Fares, główny producent A Way Out poinformował na Twitterze, że w ciągu pierwszych dwóch tygodni od premiery, gra sprzedała się w ilości miliona kopii. Jednocześnie Josef zwrócił uwagę, że oznacza to dwa miliony graczy, którzy grali w grę. Wynik ten wynika z faktu, że A Way Out jest grą nastawioną na pełną kooperację. Aby grać w grę potrzebnych jest dwóch graczy.
HOLY SHIT, this means that 2 million players have played the game. Thank you so much❤️ https://t.co/W8WP6HI44Z
— Josef Fares (@josef_fares) April 13, 2018
Zobacz również: A Way Out – recenzja gry ze świeżym podejściem do kooperacji
Tak dobre wyniki sprzedaży nie są dla nas specjalnym zaskoczeniem. Mimo że gra wymusiła wspólną kooperację dwóch osób, co w dzisiejszych czasach nie jest zbyt często spotykane, to jednak rozwiązanie to gwarantuje ona kilka godzin świetnej zabawy. Opinię tą potwierdzają moi redakcyjni koledzy (Krzysztof Wdowik i Dominik Dudek), którzy mieli przyjemność recenzować dla czytelników A Way Out.
Źródło: Twitter (@josef_fares) / Ilustracja wprowadzenia: Hazelight