Cory Barlog wyjaśnia jak mitologia nordycka trafiła do God of War

Od premiery God of War dzielą nas ostatnie godziny. Kratos trafi w nasze ręce już 20 kwietnia. O wysoką sprzedaż gry troszczy się PlayStation, które regularnie zalewa nas nowymi newsami, wiadomościami i materiałami z rozgrywki. Właśnie dostaliśmy kolejne gorące wideo.

Na opublikowanym właśnie materiale Cory Barlog (Game Director) opowiada nam o tym, co zainspirowało twórców do osadzenia fabuły w mitologii nordyckiej. Z wyjaśnień reżysera kreatywnego gry dowiadujemy się, że podejście ludzi północy bardzo mocno wpisywało się w obecną sytuację Kratosa. Uważają oni, że należy żyć chwilą, tym co jest tu i teraz. Nie należy oglądać się za siebie, bo to już minęło. Człowiek nie powinien także wybiegać myślami w przyszłość, bo jego życie może zakończyć się w każdej chwili. Takie podejście idealnie pasuje do Kratosa, który zmęczony ciągłymi walkami nie chce już oglądać się za siebie, tylko żyć chwilą i iść naprzód.

Zobacz również: Unboxing kolekcjonerki God of War

https://youtu.be/zK1sr4qyfPk

Źródło: YouTube (PlayStation) / Ilustracja wprowadzenia: Materiały prasowe

Dziennikarz

Na pełny etat bronię Galaktyki strzelając z blastera, latając X-Wingiem i wymachując mieczem świetlnym.
Później pozwalam odpocząć nadgarstkom od pada relaksując się przy lekturze ulubionych komiksów i oglądaniu filmów.
A o moje zdrowie i kondycję dbają troskliwe Pokemony, które codziennie wyciągają mnie z domu na długie spacery.

Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?