A Way Out zadebiutowało na rynku 23 marca. Po pierwszych trzech tygodniach twórcy gry, studio Hazelight, zdecydowało się pochwalić pierwszymi wynikami sprzedaży. A jest się czym chwalić…
Josef Fares, główny producent A Way Out poinformował na Twitterze, że w ciągu pierwszych dwóch tygodni od premiery, gra sprzedała się w ilości miliona kopii. Jednocześnie Josef zwrócił uwagę, że oznacza to dwa miliony graczy, którzy grali w grę. Wynik ten wynika z faktu, że A Way Out jest grą nastawioną na pełną kooperację. Aby grać w grę potrzebnych jest dwóch graczy.
Zobacz również: A Way Out – recenzja gry ze świeżym podejściem do kooperacji
Tak dobre wyniki sprzedaży nie są dla nas specjalnym zaskoczeniem. Mimo że gra wymusiła wspólną kooperację dwóch osób, co w dzisiejszych czasach nie jest zbyt często spotykane, to jednak rozwiązanie to gwarantuje ona kilka godzin świetnej zabawy. Opinię tą potwierdzają moi redakcyjni koledzy (Krzysztof Wdowik i Dominik Dudek), którzy mieli przyjemność recenzować dla czytelników A Way Out.
Źródło: Twitter (@josef_fares) / Ilustracja wprowadzenia: Hazelight
Krzysztof Sorokoń
Dziennikarz Na pełny etat bronię Galaktyki strzelając z blastera, latając X-Wingiem i wymachując mieczem świetlnym.
Później pozwalam odpocząć nadgarstkom od pada relaksując się przy lekturze ulubionych komiksów i oglądaniu filmów.
A o moje zdrowie i kondycję dbają troskliwe Pokemony, które codziennie wyciągają mnie z domu na długie spacery.