Sea of Thieves idzie na dno? Niezupełnie! Gra która miała premierę wczoraj (20 marca) cieszy się tak wielkim zainteresowaniem ze strony graczy, że jej serwery odmówiły posłuszeństwa. Gracze zaczęli zgłaszać producentowi problemy z rozgrywką. W odpowiedzi producenci na Twitterze wydali wczoraj komunikat, w którym informują:
Hey, pirates! We’re aware some players are experiencing issues with gold and reputation upon logging in or turning in items. We’re currently investigating and working on a fix! The gold and reputation rewards should merely be delayed. More information: https://t.co/obgvC7AgSN
— Sea of Thieves (@SeaOfThieves) 20 marca 2018
„Ahoj Piraci! Zdajemy sobie sprawę z problemów, które część z was doświadcza. Nasz zespół próbuje się z nimi uporać jak najszybciej”.
Później sytuacja zaczęła przypominać jednak tą, którą znamy z Titanica. Mimo, że profil zapewniał iż programiści pracują nad rozwiązaniem problemu, to sytuacja graczy tylko się pogarszała. Ostatecznie po kilku godzinach pojawił się kolejny wpis na Twitterze:
Zobacz również: Zobaczcie zwiastun premierowy Assassin’s Creed: Rogue!
In order to resolve the issues players are seeing with the servers, we will be temporarily suspending new players joining the game. We’ll get everyone back in and playing as quickly as we can!
— Sea of Thieves (@SeaOfThieves) 20 marca 2018
„Naszym priorytetem jest teraz rozwiązanie wszystkich problemów z łącznością. (…) By załatwić problem z serwerami tymczasowo zawiesimy przystępowanie nowych graczy do gry. Sytuacja zostanie przywrócona do normalności, tak szybko, jak to możliwe”.
Pozostaje nam mieć nadzieję, że problemy uda się szybko rozwiązać i wszyscy gracze będą mogli w końcu wypłynąć na szerokie wody.
Źródło: Twitter (@SeaOfThieves) / Ilustracja wprowadzenia: Microsoft Studios