O poziomach trudności w God of War słów kilka

Premiera God of War tuż za rogiem. Gracze już mogą zabierać się za ładowanie padów od PlayStation 4. Gra zadebiutować ma za niecały miesiąc, a dokładnie 20 kwietnia. Do sieci codziennie trafiają nowe wiadomości o nadchodzącej produkcji. Dziś słów kilka o poziomach trudności.

Wiemy już, że w grze będą dostępne cztery poziomy trudności. Gracze będą mogli wybierać pomiędzy:

  • Give Me A Story (Łatwy)
  • Give Me A Balanced Experience (Średni)
  • Give Me A Challenge (Trudny)
  • Give me God of War (Najtrudniejszy)

Każdy powinien dokładnie zastanowić się (i to najlepiej dwa razy) na jakim poziomie chce toczyć zmagania w grze. Po wybraniu poziomu trudności nie będzie możliwości jego zmiany do końca rozgrywki. Możliwe że developer takim zabiegiem chciał uciąć kombinacje z wbijaniem trofeów za przejście gry na wyższych poziomach trudności.

Zobacz również: Fenomenalny zwiastun God of War! Szykuje się gra roku?

https://youtu.be/2e-yAATMjBI

Więcej światła na przygotowane poziomy trudności rzuca Cory Barlog, który opowiadając o nadchodzącym God of War powiedział:

„Zrobiliśmy wszystko, żeby dostarczyć prawdziwe wyzwanie, nie zwykłe podwyższenie statystyk. Przeciwnicy ulegną zmianie, przygotowaliśmy dla nich nowe zachowanie podczas walk. Będzie to wyraźnie inne doświadczenie.”

Źródło: Rollingstone.com / Ilustracja wprowadzenia: Sony PlayStation

Dziennikarz

Na pełny etat bronię Galaktyki strzelając z blastera, latając X-Wingiem i wymachując mieczem świetlnym.
Później pozwalam odpocząć nadgarstkom od pada relaksując się przy lekturze ulubionych komiksów i oglądaniu filmów.
A o moje zdrowie i kondycję dbają troskliwe Pokemony, które codziennie wyciągają mnie z domu na długie spacery.

Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?