Shaun Escayg odszedł z Naghty Dog. Pracował on na stanowisku dyrektora kreatywnego przy najnowszej grze z seri Uncharted.
Nie pracował on wcześniej nad niczym poważniejszym, więc można powiedzieć, że jest to jego pierwszy poważniejszy projekt, który – jak widać z dłuższej perspektywy – nie zawiódł. Gra, nad którą miał przyjemnosć pracować, sprzedała się w około 40 milionach kopii.
Zobacz także: Nowy God of War promowany na Fiesta Bowl!
Seven years ago I joined the talented team at @Naughty_Dog on a project still in its infancy, The Last Of Us. Well, the rest is history. Left Behind, Uncharted 4 were fleeting and Uncharted The Lost Legacy pushed my creative growth even further- I will miss all my dogs.
— Shaun Escayg (@ShaunEscayg) 3 stycznia 2018
Deweloper zdecydował się dołączyć do Crystal Dynamics i pracować nad wciąż tajnym The Avengers Project – jest to pierwsza gra Square Enix po nawiązaniu wieloletniej i wieloprodukcyjnej współpracy z Marvelem. Tytuł rozwija również Eidos Montreal (twórcy serii Deus Ex).
Ta zmiana barw zapewne nie wpłynie na The Last of Us: Part II, jednak jak widać kolejny twórca zdecydował się opuścić znane i cenione studio.
Jednak jak to było z tym Zaginionym dziedzictwem? Przypomnijmy o kulisach materiałem filmowym, który znajdziecie poniżej.
Nie jest to jednak wszystko, o czym autorzy opowiadają w kulisach produkcji. Poruszany jest również między innymi temat kandydatury na główną rolę w Zaginionym dziedzictwie. Pierwotnie pierwsze skrzypce w nowej produkcji miał grać Sully, jednak popularność nowo wprowadzonej postaci, Chloe, strąciła go ostatecznie z piedestału. Z tego miejsca Naughty Dog postanowiło podzielić główną rolę na dwie postacie, gdyż żywiołowość i energiczność Chloe musiała zostać czymś stonowana. I tak oto została wybrana druga postać idealnie pasująca do tej roli, Nadine.
Źródło: ign.com / Ilustracja wprowadzenia: Materiały prasowe