Activision sięga po bardzo ciekawy manewr reklamowy. W najnowszej kamanii promującej nadchodzące Call of Duty: WWII zostały użyte reklamy live action, jednak nie tyczą się one contentu drugiej wojny światowej, a wręcz przeciwnie.
Nowe reklamy dotykają tematu, który juz od samej zapowiedzi najnowszego CoDa cisnął się na usta wszystkim: powrót do korzeni. Krótkie filmy bazują na tym, że od ostatniej strzelanki Acitvision, osadzonej w latach czterdziestych ubiegłego wieku, minęło sporo czasu i ówczesne dzieciaki, które zagrywały się w ich produkcje, są już dorosłymi, poważnymi ludźmi. Stara ekipa po latach zostaje reaktywowana z powodu nadchodzącej premiery WWII, aby, jak za dawnych lat, pograć w to co kiedys kochali.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=44&v=Q4HGnM9ujVg
https://www.youtube.com/watch?v=QEtVoVAF1Uw
https://www.youtube.com/watch?v=bNYwOoi3yEo
Zobacz również: Space Junkies – Zwiastun nowej gry od Ubisoftu!
Trzeba przyznać, że jest to nietypowe podejście do całej sprawy. Activision, w dobie hejtu ze strony graczy o nieścisłości, a nawet wręcz absurdy, historyczne, daje jasno do zrozumienia, że najnowsza odsłona Call of Duty jest nastawiona na gameplay, a nie odwzorowywanie. Oczywiście tyczy się to contetnu multiplayer, lecz wciąż jest to bardzo odważne zagranie ze strony Activision.
Wszystko więc wskazuje na to, że WWII będzie powrotem do korzeni, jednak nie w takiej formie jak wszyscy by tego chcieli. Producent robi swoje, większość graczy jest niezadowolona, a koniec końców i tak kolejna część Call of Duty okarze się sukcesem pod względem sprzedaży, jak poprzednie części.
Źródło: informacja praswoa / Ilustracja wprowadzenia: mat. prasowe