Orki na Domaniewskiej czyli Cenega fantastycznie reklamuje Śródziemie: Cień Wojny

Dziś premierę miała najnowsza produkcja studia Monolith Productions, kontynuacja przebojowego Śródziemia: Cienia Mordoru o podtytule Cień Wojny. Cenega, czyli polski dystrybutor gry, chcąc ją zareklamować wypuścił dziś do internetu znakomity filmik. Mieszkańcy Warszawy bowiem nie od dziś kojarzą nazwę Mordor nie tylko z twórczością Tolkiena, ale również z wielkim kompleksem biurowców mieszczącym się przy ulicy Domaniewskiej na warszawskim Mokotowie. Z okazji premiery gry Cenega postanowiła właśnie do tego drugiego z Mordorów wpuścić Orki. Efekt możecie zobaczyć poniżej:

Zobacz również: Nowy zwiastun fabularny gry Śródziemie: Cień Wojny!

https://www.youtube.com/watch?v=aSNBi9T8Hh0

Grę można nabyć od dziś na wszystkie 3 najważniejsze platformy, czyli PS4, XONE oraz PC. Zewsząd na jej premierę napływają bardzo dobre recenzje, bowiem średnia jaką do tej pory uzyskał tytuł na Metacritic wynosi 85/100.

źródło: Cenega / ilustracja wprowadzenia: Kadr z filmiku

Redaktor prowadzący działu recenzji filmowych

Od 2015 w Movies Room, od 2018 odpowiedzialny za działalność działu recenzji filmowych. Uwielbia Wesele Smarzowskiego, animacje Pixara i Breaking Bad. A, no i zawsze kiedy warto, broni polskiego kina.

Kontakt pod [email protected]

Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?