Wygląda na to, że od lutego, kiedy Sony ostatni raz dzieliło się danymi sprzedaży swojej konsoli w wersji VR, udało się sprzedać blisko 100 tysięcy egzemplarzy PSVR i osiągnąć cel przebicia miliona sprzedanych sztuk, jaki firma wyznaczyła sobie do połowy kwietnia. Jednakże te wyniki nie wystarczą Shawnowi Laydenowi, prezesowi japońskiego giganta, który twierdzi, że kampania reklamowa konsoli dopiero nabiera tempa, co widać chociażby po niedawnej premierze gry Farpoint i nowego kontrolera PlayStation VR Aim, której towarzyszyły przeceny tej konsoli w wybranych sklepach. Layden tłumaczy, że Sony musiało ograniczyć promowanie PSVR w okolicy gwiazdki, kiedy to firma nie nadążała z produkcją konsol, by zaspokoić zwiększony popyt. W tym roku moce produkcyjne korporacji z Tokio poradziły sobie już z tym problemem i firma może wrócić do intensywnego promowania swojego produktu — co może się przełożyć na jeszcze lepsze wyniki sprzedaży w kolejnym roku.
Zobacz również: Pokemon GO – PvP oraz legendarne Pokemony już niedługo?
Źródło: Gamespot.com/ Ilustracja wprowadzenia: Materiały prasowe Sony.