Ubisoft znowu podpada graczom. Deweloperzy przyznali, że For Honor zostało zaprojektowane tak, aby niemożliwe było odblokowanie wszystkich przedmiotów. A przynajmniej nie tak szybko. W tytule zastosowano mechanikę podobną do gier typu MOBA i MMORPG. Jednak tempo zarabiania stali (waluty w grze) pozwala jedynie na wyekwipowanie 1 lub 2 postaci w sensownym czasie. Jeden z użytkowników Reddita wyliczył, że potrzeba 91,500 stali do zakupienia wszystkich dostępnych przedmiotów kosmetycznych dla jednej postaci, co oznacza, że na wyposażenie wszystkich herosów potrzebne będzie 1,098,000. Według dalszych obliczeń nawet najbardziej hardkorowym graczom zajmie to 326 dni. Osoby grające jedynie po kilka godzin dziennie będą musiały na to poświęcić aż 2,5 roku! Przypominamy tylko, że mówimy o grze, za którą już na początku trzeba było zapłacić ponad 200 zł za wersje konsolowe. A jeżeli zainwestowaliście w przepustkę sezonową, do rachunku trzeba doliczyć jeszcze około 171 zł, wciąż jednak nie wszystkie kosmetyki zostaną odblkowane. Co więcej jedynym sensownym sposobem na odblokowanie przedmiotów w grze jest… kupowanie Steel Packów. Oburzenie graczy wydaje się zatem całkiem zrozumiałe. Ubisoft, póki co ogłosił, że zbiera dane na temat tego problemu i możliwe, że wkrótce np. zwiększona zostanie ilość stali zdobywanej w trakcie rozgrywki, bądź inne rozwiązanie.
Zobacz również: Cyberpunk 2077 jeszcze przed czerwcem 2019?
https://www.youtube.com/watch?v=0h_-1Ak_k0w
For Honor to wydana przez Ubisoft gra ukierunkowana na sieciowe rozgrywki PvP. Gracze mają do dyspozycji postaci z trzech frakcji: The Chosen, The Legions i The Warborn, wzorowane odpowiednio: na japońskich samurajach, europejskich rycerzach oraz skandynawskich Wikingach. Tytuł posiada także kampanię fabularną, jednak jest ona bardziej formą wprowadzenia w tajniki rozgrywki. W grze przyłożono szczególną uwagę do detali oraz wiernego odwzorowania stylów walki. For Honor jest już dostępne na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One.
Źródło: reddit.com / Ilustracja wprowadzenia: ubisoft.com