Dishonored 2 miało bardzo kłopotliwy start, szczególnie w wersji na komputery osobiste. Tego typu sytuacje zawsze mają znaczący wpływ na sprzedaż tytułu. Dlatego Arkane, twórcy serii zapowiadają, że poświęcą dużo uwagi wersji PC-towej ich nadchodzącej gry Prey, by podobne problemy już się nie powtórzyły.
Zobacz również: Twórcy Evolve i Left 4 Dead przygotowują co-op shootera w klimatach dark fantasy!
W przeciwieństwie do Dishonored, gdzie wykorzystano firmowy silnik studia, Prey ma być prostszy do optymalizacji, ponieważ używa dobrze już przetestowanego CryEngine. Twórcy zapowiadają też duże przywiązanie do systemu craftingu, który ma być jak najbardziej realistyczny – łączenie elementów ma być zauważalne i przejrzyste, tak żeby w produkcie końcowym dało się rozpoznać przynajmniej niektóre części składowe. W świecie gry mają także być możliwe do znalezienia obiekty, które będą wyglądały na zbudowane w podobny sposób przez załogę stacji, co także ma dodawać realizmu całemu systemowi.
Źródło: Gamerant.com/ Ilustracja wprowadzenia: Materiały prasowe