To wciągająca jak scrollowanie Instagrama piosenka o ulotnej relacji między influencerkami, a ich followersami. Poznaj całą prawdę o świecie internetowych celebrytów w filmie „Dziewczyna influencera” – tylko w kinach od 2 lutego.
Od roku pracowałem nad tekstem, który odda moje uczucia względem fenomenu social mediów. Pierwotnie celowałem w inny popularny serwis, ale Instagram też pasował jak ulał. Kiedy dostałem cynk, że potrzebna jest kompozycja do filmu od razu pomyślałem – przecież ja to już prawie mam! – Paweł Brzosko, autor i kompozytor piosenki.
Paweł zadzwonił, że potrzebuje zdolnej wokalistki do duetu – na wczoraj. Od razu pomyślałem o Klaudii. Pracowałem z nią już. Jest wokalnym snajperem i ma odpowiednią barwę do tej piosenki – Amadeusz Krebs, współkompozytor i producent piosenki.
Wchodząca gwiazda internetu Zosia (zjawiskowa Karina Rezner), znana pod nickiem Just Sophie, odkrywa, że jej chłopak, popularny YouTuber Komfi (Kamil Wodka), ma romans. Kiedy zdrada wychodzi na jaw i trafia na Pudelka, dziewczyna postanawia przyjąć ofertę uwielbianej przez internautów Violi (Olga Kalicka) i wraz z nią udać się w zagraniczną podróż za pieniądze sponsorów. Odwiedzający ekskluzywne kurorty na Cyprze, Ibizie, Malcie, Grecji i we Włoszech, walcząc o zasięgi i uwagę fanów,
Zosia dołącza do elity polskich influencerów. Niestety miłosna afera z jej byłym chłopakiem staje się coraz głośniejsza, gdy ten wiąże się z seksowną fit-blogerką Paulą (Joanna Koroniewska-Dowbor), a o Violę upomina się dawna, mroczna przeszłość. Kiedy pikantne szczegóły i skrywane sekrety wychodzą na jaw, Zosię czeka konfrontacja z trudną do zaakceptowania prawdą o środowisku, do którego tak bardzo pragnęła należeć.
W rolach głównych zobaczymy: debiutującą Karinę Rezner, Olgę Kalicką, Kamila Wodkę, Mateusza Banasiuka, Joannę Koroniewską-Dowbor, Rafała Królikowskiego, Magdalenę Czerwińską, Karolinę Szymczak, Dominikę Kachlik, Michała Piróga, Adriannę Izydorczyk, Magdalenę Perlińską i Patryka Szwichtenberga. Na ekranie pojawi się także imponująca plejada internetowych sław. Wśród nich, m.in.: współzałożyciel i współwłaściciel Fame MMA Wojtek Gola, influencerzy i influencerki: Mrs. Lillyy, Grupa 6IXTEEN, Barbara Sarah Szczypiór „Barbeliciouss”, modelka Anna Maria Olbrycht oraz model i twarz marek Campari, Bvlgari, Aston Marin – Kevin Lutolf. Wspólnie ujawnią oni ciemne aspekty życia idoli, na co dzień schowane za błyszczącymi ekranami smartfonów i zdemaskują prawdziwe oblicze internetowego show-biznesu.
Dziewczyna influencera w kinach od 2 lutego 2024 roku. Za dystrybucję odpowiada firma Kino Świat.
Źródło: informacja prasowa / ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe (fot. Kino świat)