W związku z chęcią celebracji nadchodzącej premiery filmu Venom: Let there be Carnage, Columbia Tristar Marketing Group stworzyło aktywację artystyczną! Pomysł oczywiście polega na zaprojektowaniu plakatu do filmu i nawiązaniu współpracy ze studiem. Artyści, graficy i ilustratorzy z całego świata zostali zaproszeni do stworzenia jedynej w swoim rodzaju ilustracji, inspirowanej najnowszą odsłoną Venoma.
Chcielibyśmy, abyś związał się ze swoim wewnętrznym symbiontem i stworzył legendarne plakaty przedstawiające najbardziej epicką bitwę symbiontów w historii! – napisali twórcy konkursu.
Jurorzy CTMG szukają oczywiście urzekających plakatów na bilbordy, które spodobają się wszystkim światowym odbiorcom. W sumie 5 dzieł sztuki zostanie wybranych jako zwycięzcy. Każdy wybrany twórca otrzyma nagrodę w wysokości 2000$, a jego prace będą przede wszystkim prezentowane w kampanii marketingowej filmu. W tym na kontach społecznościowych, materiałach drukowanych i gadżetach.
A oto kilka już promowanych konkursowych prac, z oficjalnych sociali filmu Venom:
Do rozwiązania konkursu pozostał tydzień. Jednak ze względu na bezsprzecznie wysoki poziom gry, jeszcze bardziej trudno będzie zadecydować o zwycięzcy. Macie swojego faworyta? A może sami, ze względu na atrakcyjne nagrody, zamierzacie wziąć udział w konkursie?
Venom 2: Carnage to kolejny film należący do Sony’s Universe of Marvel Characters oraz kontynuacja filmu z 2018 roku, który zarobił prawie 856 milionów dolarów w światowym box-office. Opisy fabuły drugiej części nie zostały jeszcze przedstawione, chociaż wiadomo, że tym razem Venom zmierzy się z Carnagem, a według niepotwierdzonych doniesień pojawi się prawdopodobnie również postać Shriek. Za reżyserię sequela odpowiada Andy Serkis, a scenariusz przygotowała Kelly Marcel. W obsadzie produkcji znajdują się: Tom Hardy, Woody Harrelson, Michelle Williams, Naomie Harris, Reid Scott i Stephen Graham. Nie ogłoszono jeszcze kategorii wiekowej, z jaką produkcja wejdzie do kin.
Źródło: FaceBook\Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe