papaya young directors konkurs
papaya young directors konkurs

Ostatnie dni, by zgłosić się do konkursu Papaya Young Directors!

Pozostał już tylko tydzień do zamknięcia zgłoszeń! Zostań reżyserem filmowym w konkursie Papaya Young Directors!

Jak wielu z was marzy o karierze reżysera? Kto z was dostał Oscara w swojej wyobraźni? Choć od nagrody Akademii mogą dzielić was lata doświadczeń, inną nagrodę reżyserską możecie otrzymać już w maju 2020 r. – nawet jeśli do tej pory nigdy nie byliście na planie filmowym. W tym wypadku wystarczy tylko (albo aż) dobry pomysł.

Taką możliwość daje inicjatywa Papaya Young Directors. Konkurs pozwala na zgłoszenie autorskiego pomysłu na film reklamowy lub teledysk, a następnie otrzymanie budżetu na jego realizację. W tej edycji możesz spróbować swoich sił w trzech kategoriach: Branded Stories (film reklamowy), Music Stories (teledysk), Instagram Stories (pionowy film reklamowy lub teledysk).

Zobacz również: Maja Frykowska o Pewnego razu … w Hollywood: Nie domagam się odszkodowania od Quentina Tarantino

Wejdź na stronę www.papayayoungdirectors.com i stwórz konto uczestnika. Następnie pobierz Creative Startery (tematy konkursowe) interesujących cię marek lub artystów (w zależności od tego, czy chcesz zrobić film reklamowy, czy teledysk). W odpowiedzi na niego, stwórz pomysł i opisz go w eksplikacji reżyserskiej.

papaya young directors

fot. materiały prasowe

– Konkurs przyspieszył moją karierę o dobre 10 lat. – wspomina Julia Rogowska, zdobywczyni Grand Prix 2. edycji konkursu, która odbyła się w 2015 r. Dziś Julia reżyseruje reklamy dla globalnych marek, a jej filmy wyświetlane były na międzynarodowych festiwalach m.in. Cannes Lions. W tej samej edycji I nagrodę zdobył Michał Dymek, który zadebiutował ostatnio jako autor zdjęć w pełnometrażowym filmie fabularnym „Słodki koniec dnia” Jacka Borcucha. W ostatniej, 6. edycji konkursu Grand Prix zostało przyznane Julii Popławskiej – artystce multimedialnej, która po raz pierwszy na planie filmowym znalazła się właśnie podczas realizacji konkursowej reklamy dla marki Decathlon. Jurorów zjednała sobie pomysłem i wrażliwością.

Zobacz również: Konkurs: Wygraj 8. sezon Gry o tron na DVD!

7. edycję konkursu Papaya Young Directors wspierają marki: Coca-Cola, Allegro, Decathlon, DPD, PZU, Durex, Tyskie, Rossmann oraz Facebook (Partner Główny kategorii Instagram Stories). Kategorii Music Stories partneruje Kayax. Uczestnicy będą mieli szansę na realizację teledysku dla: Natalii Przybysz, Skubasa, Mery Spolsky, duetu: Smolik/Kev Fox, Barbary Wrońskiej oraz zespołów: Bloo Crane i Kroków.

Więcej informacji na stronie www.papayayoungdirectors.comZgłoszenia przyjmowane są tylko do 19 stycznia! 

Źrodło: informacja prasowa ; ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe

Zastępca redaktora naczelnego

Kontakt: [email protected]
Twitter: @KonStar18

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?