Otóż według źródeł portalu small-screen.co.uk streamingowy gigant planuje zmienić taktykę i zacząć udostępniać kolejne epizody co tydzień, zamiast zwyczajowego wypuszczania całych sezonów. Ma to być podyktowane podpatrzeniem udanych manewrów platform Amazon Prime Video czy Disney Plus. Hity takie jak 2. sezon The Boys, WandaVision czy Falcon i Zimowy żołnierz zbierają znakomite wyniki i mocno angażują widzów, pojawiając się właśnie co siedem dni.
Tego typu analiza nie wzięła się z niczego. Przykładowo, według wyliczeń w pierwszym kwartale 2021 roku Netflix zyskał 3.98 milionów subskrybentów. Choć ta liczba brzmi imponująco, daleko jej do planowanych 6 milionów. W 2020 roku przekroczono 200 milionów subskrybentów, zatem faktycznie ostatnio nastąpił pewien regres. Czy zaś rzeczywiście dojdzie do takich zmian? Przekonamy się zapewne niebawem?
Źródło: small-screen.co.uk