Usługa testowana jest we Francji, ponieważ, jak podaje Netflix, tradycyjna telewizja jest tam nadal bardzo popularna. Usługa ma odpowiadać na potrzeby widzów, którzy wolą program podany na talerzu, bez konieczności wybierania samemu filmu, serialu czy programu do oberzejenia. Chociaż usługa ma być dostępna na razie tylko przez przeglądarkę, istnieje możliwość rozszerzenia dostępu, jeśli próba okaże się owocna.
Usługa może wyglądać jak poniżej:
Póki co na kanale widzowie mogą obejrzeć seriale i filmy zarówno francuskie, jak i amerykańskie i europejskie. Usługa na francuskim rynku, który szacuję się na około 9 milionów subskrybentów, ma ruszyć w całości na początku grudnia. Wprowadzenie Direct ma być jednym ze sposobów zachowania klientów, których ilość znacznie zwiększyła się w trakcie lock downu.
Jak do tej pory nie wiemy, czy platforma streamingowa planuje rozszerzenie usługi na inne rynki. Wydaje się to jednak prawdobodobne, jeśli odniesie sukces we Francji.
Źródło: deadline.com, variety.com/ Ilustracja wprowadzenia: Tumisu/Pixabay