Oficjalne logo nadchodzącego rebootu Mortal Kombat zostało ujawnione. To, co zaczęło się od brutalnej gry wideo od Midway Games, przekształciło się w wysoce lukratywną franczyzę.
Każda kolejna część serii tejże gry sprzedaje się bardzo dobrze, fani oczekują od niej coraz więcej brutalności i żartobliwości z absurdów otaczającego nas świata. Jeśli chodzi o filmowe adaptacje gier, wychodzi to zazwyczaj miernie (przykład – Hitman). Dodatkowo dwa dotychczasowe ekranizacje – Mortal Kombat z 1995 roku i Mortal Kombat 2: Unicestwienie z 1997 roku – okazały się krytycznymi porażkami. Mimo wszystko, Warner postanowił dać jeszcze jedną szanse marce.
Lewis Tan (Deadpool 2, Kac Vegas III) na swoim profilu na Tweeterze opublikował post z logo nadchodzącego filmu.
Game changer 2021. #MortalKombat @wbpictures #WarnerBros pic.twitter.com/jLl1Gmvclt
— Lewis Tan (@TheLewisTan) December 3, 2020
Jak widać po komentarzach, nowe logo ucieszyło bardzo fanów. Nie mogą się oni doczekać zwiastuna, a także chcą zobaczyć film na wielkim ekranie. Decyzja o niewypuszczaniu zwiastuna przed ponownym otwarciem kin jest zarówno strategią obronną, jak i ofensywną ze strony Warner. Ale oczywistym jest teraz to, że premiera filmu pojawi się na HBO Max, przez co możemy być pewni, że Mortal Kombat zobaczymy na tejże platformie streamingowej.
Czego możemy się spodziewać po kolejnej odsłonie kultowej gry komputerowej? Tego jeszcze nie wiemy, ale miejmy nadzieję, że będzie ona zdecydowanie lepsza niż jej poprzednich dwóch części.
Źródło: screenrant, ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe