Koronawirus i obecnie panujące ograniczenia w życiu codziennym dla większości ludzi powodują ogromną dawkę stresu. W związku z tym KFC spostrzegło filmy produkcji sieci Lifetime jako idealną odskocznię od ciężkiej rzeczywistości. A Recipe for Seduction to najnowszy film z serii głośnych, świątecznych zabiegów marketingowych sieci fast food spod marki Yum Brand Inc.
Andrea Zahumensky, szef działu marketingu KFC U.S wydał oświadczenie:
A Recipe for Seduction to idealny preteksty do ucieczki od rzeczywistości i odrobiny zapomnienia od normalnego życia .
W roli Colonel Harland Sanders, założyciela oraz twarzy KFC zobaczymy Mario Lopeza. Lopeza mogliśmy zobaczyć w sitcomie Byle do dzwonka. Godny uwagi, jest fakt że, mogliśmy go również zobaczyć w tegorocznej świątecznej produkcji Lifetime – Feliz NaviDAD. Warto dodać, że Mario Lopez występował w wielu filmach telewizyjnych oraz programach telewizyjnych. Czy ten nietypowy zabieg marketingowy okaże się sukcesem?
Źródło: www.marketwatch.com / Ilustracja wprowadzająca: Materiały prasowe