Film już w weekend premiery osiągnął wynik niemalże 280 tysięcy sprzedanych biletów notując najlepsze otwarcie roku. Teraz, niewiele ponad miesiąc po premierze filmu, w kinach widziało go ponad milion widzów! To nie tylko najchętniej oglądany polski film roku, ale też największy sukces frekwencyjny polskiej produkcji od początku czasów pandemii. Wynik „Dziewczyn z Dubaju” ustępuje wyłącznie najnowszej odsłonie przygód Jamesa Bonda „Nie czas umierać” oraz „Diunie” czyli amerykańskiej super-produkcji, co plasuje go na podium najchętniej oglądanych filmów w 2021 roku.
Emi to młoda ambitna dziewczyna, która od lat marzy o wielkim świecie. Gdy tylko nadarza się okazja, bez wahania wskakuje w jego tryby, stając się ekskluzywną damą do towarzystwa. Wkrótce to ona na zaproszenie arabskich szejków zaczyna werbować polskie miss, celebrytki, gwiazdy ekranu i modelki. Jednak ten niedostępny, opływający w luksusy świat już niedługo pokaże swoją mroczną stronę…
Ilustracja wprowadzenia: Aleksandra Mecwaldowska