Strona główna » Newsy » Filmy » Disney+ w kryzysie. Metoda walki o subskrybentów może się nie spodobać
Disney+ w kryzysie. Metoda walki o subskrybentów może się nie spodobać
Kacper Domański,
9 lutego 2024
W ostatnim czasie Disney+ stracił dużą liczbę klientów. Aby zapobiec tendencji spadkowej, gigant streamingowy postanowił, że weźmie przykład z Netflixa.
Z najnowszych danych wynika, że w związku z niedawną podwyżką cen, Disney+ stracił blisko 1,3 miliona subskrybentów na świecie tylko w ostatnim kwartale 2023 roku. Kwartalne wyniki finansowe Disneya mówią, że liczba abonentów Disney+ Core spadła w tym czasie do 111,3 mln z 112,6 mln.
Więcej o Disneyu i jego produkcjach przeczytasz w Movies Room:
Jeszcze jakiś czas temu w podobnej sytuacji co Disney+ znalazł się Netflix. Serwis ten, aby zyskać większą liczbę klientów, postanowił znacząco utrudnić korzystanie z funkcji współdzielenia kont. Obecnie nie można korzystać z jednego konta w różnych gospodarstwach domowych, chyba że spełni się pewne wymagania.
Teraz Disney+ zamierza zastosować podobną taktykę. Nowe przepisy miałyby pojawić się w połowie marca. Warto przypomnieć, że już jesienią zeszłego roku roku zapowiadano zmiany dotyczące reklam, a także współdzielenia kont. Osoby, które będą dalej korzystać z serwisu w ten sposób, będą musiały ponieść dodatkową opłatę.
Nie możesz udostępniać swojej subskrypcji poza swym gospodarstwem domowym. 'Gospodarstwo domowe’ oznacza zbiór urządzeń powiązanych z głównym miejscem zamieszkania użytkownika, z których korzystają zamieszkujące tam osoby.
Kacper DomańskiZastępca redaktora prowadzącego Ligę Znawców Kina
Fan kina z gatunku Tim Burton. Poza tym miłośnik dobrego dramatu, często wracający do luźniejszych produkcji. Stara się nadrobić wszelkie zaległości serialowe, których końca nie widać. W wolnych chwilach sięga po literaturę obyczajową.
Co w tym tygodniu zobaczymy w kinach na VOD? Między innymi trafi do nas druga część filmu Troll, a także sequel Pięciu koszmarnych nocy. Do tego trochę klasyki i premier na VOD. Nowości na Netflix Troll 2 (1.
Po woke propagandzie szczuciu na mężczyzn się nie dziwię Disney, Hollywood, USA upadają 🙂