Disney kończy obchody 100. rocznicy świąteczną kampanią o wielkiej mocy życzeń

Świąteczna kampania „Niech się spełniają życzenia” wieńczy rok obchodów 100. rocznicy Disneya. Nowy globalny spot reklamowy „Świąteczne życzenie” jest inspirowany nadchodzącym filmem Walt Disney Animation Studios „Życzenie”. Reżyserką spotu jest laureatka Grammy Meji Alabi. W spocie pokazano sześć miejsc z całego świata, sześć odpowiadających im języków i różnorodne świąteczne tradycje. Spostrzegawczy fani znajdą w filmie mnóstwo ukrytych nawiązań.
Disney rozpoczął świąteczną kampanię reklamową zatytułowaną „Niech się spełniają życzenia”. Kampania wieńczy obchody 100. rocznicy powstania firmy, a motywem przewodnim jest wielka moc życzeń. W ramach akcji powstał aktorski spot reklamowy „Świąteczne życzenie” inspirowany nadchodzącym filmem Walt Disney Animation Studios Życzenie. Kampania realizowana jest w ponad 50 krajach.
Wyreżyserowany przez zdobywczynię Grammy Meji Alabi film reklamowy powstał w Republice Południowej Afryki, gdzie nakręcono sceny reprezentujące sześć miejsc i sześć języków. To historia o rodzinach i przyjaciołach z całego świata, których łączy uniwersalne pragnienie bycia razem, niezależnie od tego, co świętują i z jakiej tradycji się wywodzą.
Reżyserka Meji Alabi mówi: „To wielkie szczęście móc pracować nad świąteczną reklamą Disneya z tak różnorodną grupą ludzi. Podczas zdjęć zdarzyło się wiele wyjątkowych rzeczy, ale najmocniej będę wspominać dziecięcy chór z RPA. Ich śpiew przyprawił mnie o dreszcz ekscytacji.”
Zobacz również: Przedsprzedaż biletów na The Marvels tragiczna. Wynik gorszy niż Flash i Black Adam
W spocie wykorzystano dobrze znaną piosenkę Ze snem budzą się marzenia z klasycznej animacji Disneya Kopciuszek zaaranżowaną na nowo i wykonaną przez wielu artystów z całego świata. W polskiej wersji językowej jeden z wersów wykonuje Natalia Bajak, wokalistka, która w piosenkach użyczyła głosu Ashy, głównej bohaterce Życzenia. Reklama była koprodukcją zespołów w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i RPA. Za kreację odpowiada wewnętrzny agencja reklamowa Disneya – Yellow Shoes Creative Group.
Joss Hastings, VP Global Marketing, Disney Consumer Products, Games & Publishing mówi: “Świąteczne tradycje w każdym zakątku świata wyglądają inaczej, ale niezależnie od tego, co świętujemy, wszyscy życzymy sobie spędzać ten wyjątkowy czas razem z bliskimi. W naszym spocie inspirowany filmem „Życzenie” głosy z całego świata tworzą swoisty chór, który wspólnie wykonuje piosenkę „Ze snem budzą się marzenia”. Liczę, że nasi fani docenią tę nową wersję klasyki, bo muzyka odgrywa kluczową rolę w naszym świętowaniu 100 lat najpiękniejszych opowieści.”
Ponad 50 partnerów handlowych zaangażowało się w tegoroczną świąteczną kampanię Disneya, w której opowieści i ulubione postacie trafiają do naszych domów za sprawą innowacyjnych produktów we wszystkich kategoriach: od zabawek i odzieży, przez biżuterię, elektronikę, artykuły wyposażenia wnętrz po gry i książki.
Źródło: informacja prasowa / ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe