Strona główna » Newsy » Filmy » Avengers: Endgame – kampania marketingowa może ukazać ujęcia tylko z pierwszych 20 minut filmu
Avengers: Endgame – kampania marketingowa może ukazać ujęcia tylko z pierwszych 20 minut filmu
Szymon Góraj,
7 stycznia 2019
Zbliżająca się czwarta część Avengersma przynieść wydarzenia, które odmienią MCU bardziej niż którakolwiek poprzednia odsłona. Jak się okazuje, tajemnice związane z produkcją nakładają pewne bardzo duże ograniczenia dla speców od marketingu.
Kevin Feige opowiedział co nieco o tej kwestii na czerwonym dywanie przy okazji rozdania Złotych Globów. Stwierdził, że w związku z bardzo wieloma zaskakującymi elementami produkcji, które muszą być utrzymane w ścisłej tajemnicy, materiały promocyjne mogą dysponować do woli zaledwie pierwszymi 15-20 minutami Endgame.
Zwieńczająca 22 połączone ze sobą filmy w ramach MCU Avengers: End Game naprowadzi widzów na punkt zwrotny tej epickiej podróży. Nasi ukochani bohaterowie w pełni zrozumieją, jak delikatna jest rzeczywistość i ile będą musieli poświęcić, by ją utrzymać. Za film odpowiada ta sama ekipa, co za Avengers: Wojna bez granic. Mowa tu o reżyserach Joe i Anthony’m Russo oraz scenarzystach Christopherze Markusie i Stephenie McFeely’u.
Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.
Co w tym tygodniu zobaczymy w kinach na VOD? Między innymi trafi do nas druga część filmu Troll, a także sequel Pięciu koszmarnych nocy. Do tego trochę klasyki i premier na VOD. Nowości na Netflix Troll 2 (1.