7 czerwca 365 dni trafiło na amerykańskiego Netflixa. W kilka dni produkcja stała się głośno komentowanym dziełem, które jednak szybko straciło na oglądalności, będąc nazywanym zwyczajnym materiałem porno.
TikTok zmienił wszystko. Widzowie nagrywali swoje reakcje na kilkuminutową scenę seksu, a następnie publikowali na platformie, dołączając do specjalnej akcji. Powstały trend miał ponad 170 milionów wyświetleń.
@ayye.cja The boat scene I- ? #fyp #foryoupage #365days
Całe to zamieszanie sprawiło, że obraz 365 dni powrócił do zestawienia 10 najpopularniejszych filmów na Netfliksie. W krótkim czasie ponownie wskoczył na pierwsze miejsce w rankingu.
Amerykański Forbes w jednym ze swoich artykułów poinformował, że wcześniej nie udało się to żadnemu innemu filmowi:
Choć może nie wydawać się to takie szalone, nie po raz pierwszy przecież film wrócił na szczyt listy – to pierwszy taki raz, kiedy film dokonał tego dwukrotnie. Co dowodzi nam, że produkcja wykazała się niesamowitą długowiecznością w TOP 10 Netflixa.
Źródło: forbes.com, TikTok / Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe