Wiadomo już, że Chiny kreują niezwykle ważny rynek, który potęguje zarobki Hollywoodzkich filmów. W przyszłym miesiącu Spider-Man: Homecoming zadebiutuje właśnie w tym kraju. Specjalnie z tej okazji w sieci pojawiły się nowe plakaty reklamujące widowisko. Jak duży wpływ ma ten rynek? Wystarczy spojrzeć na plakaty:
Zobacz również: Leonardo DiCaprio i Kate Winslet wciąż obrzucają się cytatami z Titanica! Stara miłość nie rdzewieje!
Oficjalny opis filmu: Młody Peter Parker/Spider-Man (Tom Holland), który zadebiutował w filmie wytwórni Marvel Studios pt. Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów, powoli zaczyna odnajdywać się w świecie wraz ze swoją nową tożsamością superbohatera. Podekscytowany swoimi doświadczeniami z drużyną Avengers, Peter wraca do domu, w którym mieszka ze swoją ciocią May (Marisa Tomei). Pod czujnym okiem swojego mentora – Tony’ego Starka, Peter próbuje wrócić do codziennego życia. Dekoncentrują go jednak myśli o udowodnieniu sobie samemu, że jest kimś więcej niż tylko przyjacielskim Spider-Manem z sąsiedztwa. Kiedy Volture (Michael Keaton) pojawia się jako nowy złoczyńca, wszystko, co Peter uważa za najważniejsze, staje się zagrożone.
Obsada: Tom Holland (Peter Parker / Spider-Man), Marisa Tomei (ciocia May), Robert Downey jr. (Tony Stark / Iron Man), Michael Keaton (Sęp), Logan Marshall-Green (drugoplanowy złoczyńca), Michael Chernus (Tinkerer), Bokeem Woodbine (Shocker), Kenneth Choi (dyrektor szkoły, do której uczęszcza Peter), Zendaya (Michelle Gonzalez), Donald Glover, Martin Starr, Michael Barbieri, Laura Harrier (Liz Allan), Tony Revolori (Flash Thompson), Angourie Rice, Jacob Batalon, Tyne Daly.
Reżyserem filmu jest Jon Watts, a scenarzyści produkcji to John Francis Daley i Jonathan Goldstein. Premiera Spider-Man: Homecoming odbyła się 14 lipca 2017 roku.
Źródło: heroichollywood.com / Ilustracja wprowadzenia – Disney/Marvel