Z okazji premiery filmu Nerve razem z Monolith mamy dla Was konkurs, w którym do wygrania m.in. literacki pierwowzór produkcji!
https://www.youtube.com/watch?v=0J1kk-m4vFA
DO WYGRANIA:
4 x zestaw: powieść Jeanne Ryan Nerve w filmowym wydaniu + komedia We are your friends na DVD
Co należy zrobić, żeby wygrać?
1. Odpowiedz na pytanie: Kim wolałabyś/wolałbyś być Ty? Graczem czy Widzem? Krótko uzasadnij.
2. Odpowiedź prześlij na adres: [email protected] w tytule maila wpisując: Nerve
3. Pamiętaj o konieczności zapoznania się z Regulaminem.
Polub nas na Facebooku i bądź na bieżąco!
Na odpowiedzi czekamy do piątku, 9 września 2016, do godz. 23:59. Autorów najciekawszych, zdaniem Redakcji, odpowiedzi, nagrodzimy zestawami. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na naszej stronie w sobotę, 10 września. Powodzenia!
Pulsujący niepokojącą energią wizjonerski thriller, który odkrywa pokusy i niebezpieczeństwa świata rządzonego przez media społecznościowe. Masz odwagę wejść do gry? A może wolisz tylko patrzeć?
NERVE zaczyna się od prostego pytania: jesteś Graczem czy Widzem? Z pozoru to niewinna gra online, polegająca na podejmowaniu wyzwań rzucanych przez Widzów. Jednak stawka szybko rośnie, a z nią ryzyko, które trzeba podjąć, by wygrać… czyli przeżyć.
VEE ma już dość życia w cieniu swej kochającej popularność przyjaciółki Sydney. Pewnej nocy postanawia wyrwać się ze swego poukładanego świata i wyrusza do Nowego Jorku, by wziąć udział w Nerve. Gra zaczyna się od prostych zadań: trzeba pocałować przystojnego nieznajomego, a potem wraz z nim ukraść coś z luksusowego domu towarowego. Zabawa się rozkręca. Vee i jej nowy przyjaciel Ian zyskują coraz większą popularność wśród Widzów, którzy prześcigają się w podbijaniu stawki i wymyślaniu coraz bardziej niebezpiecznych zadań. Wkrótce jednak Vee zdaje sobie sprawę, że stała się obiektem manipulacji. Jej internetowe konta zostają zhakowane, karty kredytowe zablokowane, a ona sama staje się więźniem Nerve. To już nie zabawa, a walka o życie na oczach milionów anonimowych Widzów.
Ilustracja wprowadzenia: mat. prasowe