Sony wybrało tym razem dość ciekawą drogę by promować swój film. Mimo, że do premiery trzeciej części filmu pozostało bardzo dużo czasu, wytwórnia nie pozwala nam zapomnieć o Daleko od domu. Wszystko za sprawą domeny The Daily Bugle, która kreowana jest na prawdziwy portal internetowy skupiony na odkryciu tożsamości Petera Parkera. Filmy tego „serwisu informacyjnego” pojawiają się również na kanale Sony w serwisie YouTube. Wszystkie materiały uświetniają z kolei występy J.K. Simmonsa. Spider-Man, musi więc stawić czoło swojemu nowemu, największemu przeciwnikowi – mediom.
Nie wiadomo jak długo tak naprawdę będzie trwać ta swoista promocja trzeciej części Spider-Mana. Wątpliwe by Sony zamierzało co chwila wypuszczać nowe filmy z J.K. Simmonsem aż do premiery kontynuacji. Na następcę Daleko od domu będziemy bowiem czekać jeszcze minimum kilka lat. Wytwórnia nie chce jednak byśmy zapomnieli o ich filmie i jak widać jest zdeterminowana by przypominać nam o nim nawet miesiące po jego pojawieniu się w kinach.
Źródło: youtube.com / Ilustracja wprowadzenia: kadr z filmu Spider-Man: Daleko od domu