Artificer jest gotów na duże wyzwania, ponieważ jego siłą jest zespół liczący ponad 30 osób. Wśród nich są nagradzani weterani branży odpowiedzialni za takie tytuły, jak cieszące się uznaniem gry z serii Call of Juarez oraz Dead Island.
Nowoutworzone studio zamierza stosować swoją filozofię zrównoważonego i przemyślanego procesu twórczego do szerokiego wachlarza gatunków gier. Skupiając się początkowo na pojedynczym, flagowym projekcie, Artificer już teraz eksploruje dodatkowe możliwości kreatywne i biznesowe, by kontynuować budowanie swojego potencjału. Oto jak o współpracy mówi Kacper Szymczak, Dyrektor Kreatywny Artificer:
Artificer narodził się jako miejsce, gdzie wytrawni rzemieślnicy mogą przelać pasję do swojej pracy w projekty, w które wierzą całym sercem, z poszanowaniem równowagi względem życia osobistego.. Mogę z największą przyjemnością powiedzieć, że mamy już zgrany zespół, który intensywnie pracuje nad naszym pierwszym projektem.
Dla Good Shepherd inwestycja w nowopowstałe studio to spełnienie misji firmy, aby wspierać utalentowane zespoły deweloperskie, jednocześnie wzmacniając swoją pozycję i rozwijając działalność wydawniczą. Firma została założona w 2011 roku w Holandii jako Gambitious, stała się pełnoprawnym wydawcą i platformą finansowania wraz z premierą Train Fever, pierwszej gry wydanej z sukcesem dzięki crowdfundingowi kapitałowemu. Od tego czasu firma sfinansowała i wydała liczne, wielokrotnie nagradzane, i oryginalne, gry na wszystkie kluczowe platformy cyfrowe.
Szczegóły pierwszego projektu Artificer zostaną podane w niedalekiej przyszłości, tymczasem Good Shepherd Entertainment ujawni szczegóły swojego najnowszego, kluczowego projektu, na początku maja.
Źródło: inf. prasowe/ Ilustracja wprowadzenia: mat. prasowe