Jak zdradził główny producent gry Michael Gamble, w dniu premiery Anthem nie będzie działać w 60 klatkach na sekundę w rozdzielczości 1080p. Dotyczy to zarówno konsoli PS4 Pro, jak i XOne X. Gamble tłumaczy to tym, że zespół skupia się obecnie na jakości grafiki, a nie ilości FPS-ów. Zaznaczył jednak, że studio w przyszłości skoncentruje się i na tej kwestii.
Ponadto dowiedzieliśmy się o planach twórców na zaimplementowanie funkcji cross-play, która pozwalałaby na wspólną rozgrywkę dla posiadaczy różnych platform.
Anthem będzie miał swoją premierę 22 lutego na PC, PS4 i Xbox One. Gra ma położyć nacisk na zmagania sieciowe, chociaż autorzy obiecują, że ważna będzie także opowieść. Nie zabraknie oczywiście tradycyjnych misji fabularnych, wykonywanych ze znajomymi lub w pojedynkę. Niedawno zapowiedziano również edycję specjalną – Legion Świtu. Nawiązywać będzie do historii grupy wojowników, która pod przywództwem Heleny Tarsis uratowała ludzkość w jej kryzysowym momencie. Zaoferuje również zestaw unikalnych zbroi, dodatkowy typ uzbrojenia oraz dostęp do dema przed premierą.
Źródło: twitter.com / Ilustracja wprowadzenia: mat. prasowe