Coraz mniejsze zainteresowanie iPhone’ami wśród klientów

Smartfony od firmy Apple mają ostatnimi czasy coraz mniejsze wzięcie. Tak przynajmniej wynika z badań przeprowadzonych przez Citi Research.

Według powyższych analiz, najnowsze iPhone’y cechują się  niewielkim stopniem innowacyjności pomimo znaczącego natężenia poszczególnych modeli na rynku. To sprawia, że coraz mniej ludzi ma być skłonnych po nie sięgać.

Apple

Fot. Citi Research Innovation Lab

Zobacz również: Pierwsi recenzenci otrzymali iPhone’y XR

Jak wynika z powyższych badań, wszelkie zmiany – na czele z powiększeniem rozmiarów iPhone przy modelach 6 i 6 Plus – były bardziej znaczące w przeszłości. W obecnej chwili niewiele nowych funkcji przyciąga w większej mierze klientów, nawet promowany skaner twarzy Face iD. Znacznie częściej wyszukuje się w Google modele właśnie z czasów iPhone’a 6 i wcześniejszych. O dziwo o wiele bardziej opłacalne ma być wspieranie jednego ze słabszych nowo wprowadzonych modeli – Xr.

Źródło: android.com / Ilustracja wprowadzenia: Apple

Zastępca redaktora naczelnego

Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.

Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?