Dziś premiera Brothers: A Tale of Two Sons Remake, odświeżonej wersji uznanej baśniowej gry przygodowo-zręcznościowej. Tytuł wykorzystuje technikę NVIDIA DLSS 2. Tydzień temu zadebiutowała gra Myth of Empires, również wspierana przez DLSS 2. Escape from Tarkov: Arena, pierwszoosobowa strzelanka nastawiona na rozgrywkę sieciową, otrzymała wsparcie techniki NVIDIA Reflex.
Wiadomości ze świata gier wykorzystujących technikę DLSS:
· Brothers: A Tale of Two Sons Remake – dzisiaj premiera z zaimplementowaną techniką DLSS 2, nawet trzykrotnie zwiększającą wydajność kart graficznych GeForce RTX.
o W rozdzielczości 4K i najwyższych ustawieniach graficznych liczba wyświetlanych klatek na sekundę wzrasta średnio 2,9x, dzięki czemu karta GeForce RTX 4070 osiąga ponad 80 FPS, GeForce RTX 4070 Ti SUPER oraz 4080 SUPER ponad 100 FPS, a GeForce RTX 4090 ponad 150 FPS.
o Przy maksymalnych ustawieniach w rozdzielczości 1440p wydajność wzrasta średnio 2,3x, zapewniając wszystkim kartom graficznym GeForce RTX z serii 40 ponad 60 FPS i umożliwiając szybszym modelom osiągnięcie znacznie ponad 100 FPS (GeForce RTX 4090 nawet 190 FPS).
o W rozdzielczości 1080p wydajność wzrasta średnio 2,1x, zapewniając graczom korzystającym z kart GeForce RTX z serii 40 ponad 100 FPS przy maksymalnych ustawieniach graficznych.
· Myth of Empires – dostępna od tygodnia z techniką DLSS 2, zwiększającą wydajność średnio 1,5x w rozdzielczości 4K, przy maksymalnych ustawieniach.
Escape from Tarkov: Arena dostępna w wersji beta i ulepszona dzięki technice NVIDIA Reflex
Escape from Tarkov: Arena to pierwszoosobowa strzelanka nastawiona na tryb multiplayer, korzystająca z podobnej mechaniki rozgrywki co gra Escape from Tarkov.
Po dodaniu Reflex do gry Escape from Tarkov, technika ta jest teraz dostępna również w becie Escape from Tarkov: Arena. Aktywowanie techniki Reflex powoduje zmniejszenie opóźnień systemowych nawet o 36%, potencjalnie dając graczowi przewagę nad konkurentami w potyczkach na arenie.
Pozostałe wiadomości na temat implementacji techniki Reflex:
- Apex Legends: Przełamanie – zastosowanie techniki NVIDIA Reflex w 20. sezonie Apex Legends zwiększa responsywność rozgrywki nawet o 37%.
- Banishers: Ghosts of New Eden – NVIDIA Reflex zwiększa responsywność w dostępnej od połowy lutego grze nawet o 48%.
- Call of Duty: Warzone – właśnie trwa drugi sezon w grze, a NVIDIA Reflex zwiększa responsywność rozgrywki nawet o 28%.
- Overwatch 2 – Sezon 9: Czempioni jest już dostępny, a NVIDIA Reflex zwiększa responsywność rozgrywki nawet o 60%.
- W tym miesiącu na rynku debiutują trzy nowe myszy z NVIDIA Reflex:
Debiutująca we wrześniu 2020 roku technika NVIDIA Reflex redukuje obecnie opóźnienia systemowe w ponad 100 tytułach. Ponad 90% graczy korzystających z kart graficznych GeForce włącza Reflex w swoich grach. Dziewięć z 10 najlepszych strzelanek sieciowych wykorzystuje technikę Reflex, w tym takie tytuły jak Apex Legends, Call of Duty: Modern Warfare III, Call of Duty: Warzone, Counter-Strike 2, Fortnite czy Overwatch 2. Poza tym jest ona obecna w takich hitach jak Cyberpunk 2077, Wiedźmin 3: Dziki Gon, Diablo IV, Remnant 2, God of War, Microsoft Flight Simulator, Red Dead Redemption 2, Ratchet & Clank: Rift Apart czy Marvel’s Spider-Man Remastered.
Tylko w 2023 roku gracze korzystający z kart GeForce spędzili ponad 10 miliardów godzin w swoich ulubionych tytułach, ciesząc się zwiększoną responsywnością dzięki technice redukcji opóźnień systemowych NVIDIA Reflex.
Szymon Góraj
Zastępca redaktora naczelnego Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.