Zdjęcia do dokumentu są kręcone w wielu polskich miastach. – Za nami realizacje we Wrocławiu, Warszawie i na torze w Modlinie. Przed nami jeszcze Kraków i Szczecin. Odwiedzimy też Śląsk, bo to rodzinne strony dwojga naszych bohaterów – ujawnia reżyser i producent Krystian Kuczkowski.
Jak dodaje kluczem w dobrze bohaterów filmu, poza ich ogromną popularnością i liczbą fanów, była przede wszystkim ciekawa i nieoczywista historia każdego z nich. – Wiele miesięcy zajęło mi dotarcie do tej właśnie trójki i namówienie ich do wzięcia udziału w projekcie. To bardzo zajęci ludzie, więc nie było to proste. Jestem im wdzięczny za zaufanie, jakim mnie obdarzyli i za bardzo przejmujące, osobiste historie, którymi zdecydowali się podzielić z widzami. To będzie przede wszystkim film o spełnianiu dziecięcych marzeń bez względu na okoliczności i niekiedy trudny, życiowy start – podkreśla reżyser.
Kamil Labudda znany w internecie, jako „Budda” to krakowski youtuber zajmujący się głównie motoryzacją. Znany jest też z głośnych akcji charytatywnych. To właśnie Budda podrzucił niedawno pod drzwi domu dziecka skrzynię z zawartością 100 tys. zł. Rozdał też fanom w różnego rodzaju akcjach milion złotych, wychodząc z założenia, że to właśnie dzięki swoim widzom zarobił te pieniądze.
Michał Baron, czyli popularny w sieci „Boxdel” to współwłaściciel federacji FAME MMA organizującej bardzo popularne gale mieszanych sztuk walki, w których biorą udział influencerzy, celebryci, raperzy, aktorzy i sportowcy.
„Natsu”, czyli Natalia Karczmarczyk to jedna z najbardziej popularnych polskich influencerek i youtuberek. Na swoim Instagramie zgromadziła ponad 1,7 mln obserwujących. Jej kanał na YouTube subskrybuje ponad 1,2 mln osób.
– Media społecznościowe i działający w nich twórcy to bardzo ciekawy i aktualny temat. Cieszymy się, że dzięki naszemu doświadczeniu w produkcji telewizyjno-filmowej możemy wspólnie z Cinema Craft zrealizować film, który pozwoli ich poznać, zajrzeć za kulisy i pokazać ich historie szerszej publiczności – mówi Karol Żbikowski, prezes Platige Image.
– To niesamowite doświadczenie, przyjrzeć się z bliska środowisku twórców polskiego internetu. Każdy z nich wykształcił swój własny sposób komunikacji z odbiorcami, wkładając mnóstwo pracy w stworzenie z nimi relacji. To świat dynamiczny i dający ogromne możliwości. Nasi bohaterowie są otwarci, dzielą się z nami bardzo osobistymi historiami i mamy nadzieję, że widzowie docenią ich szczerość – dodaje Marek Jankowski, producent, Platige Image.
Krystian Kuczkowski był współtwórcą hitowych dokumentów biograficznych Krzysztof Krawczyk-całe moje życie, Maryla. Tak kochałam oraz filmu Ania o życiu aktorki Anny Przybylskiej, który w polskich kinach obejrzało blisko 650 tys. widzów. Film „Influencer” produkuje założona przez niego firma Cinema Craft. Koproducentem filmu jest Platige Image.
Platige Image to polskie studio produkcyjne i postprodukcyjne istniejące od 1997. Laureat prestiżowych nagród, współproducent serialu Wiedźmin.
Źródło: informacja prasowa / ilustracja wprowadzenia: Kadr z planu. Bohaterowie „Influencera” to (od lewej): Kamil Labudda, czyli „Budda”, Natalia „Natsu” Karczmarczyk i Michał Baron – „Boxdel” Fot. Marcin Kmieciński