Ratchet & Clank: Rift Apart zostanie wsparte przez najnowsze rozwiązania, w tym NVIDIA DLSS 3, NVIDIA DLAA, czy NVIDIA Reflex

Ratchet & Clank: Rift Apart, wyczekiwana przygodowa platformówka od Insomniac Games, została przeniesiona na komputery osobiste przez Nixxes Software. Gra zadebiutuje na PC 26 lipca i korzysta z takich technik jak ray tracing w czasie rzeczywistym, NVIDIA DLSS 3, NVIDIA DLAA, NVIDIA Reflex czy NVIDIA RTX IO.

Ratchet & Clank: Rift Apart z #RTXON

Popularna wśród graczy seria Ratchet & Clank pojawi się na PC po raz pierwszy już jutro, wraz z premierą świetnie ocenianej gry Ratchet & Clank: Rift Apart. Tytuł w pełni wykorzystuje możliwości platformy GeForce RTX, w tym:

  • NVIDIA DLSS 3 – wzrost wydajności napędzany przez sztuczną inteligencję. Gracze korzystający z kart graficznych GeForce RTX 4080 i 4090 mogą doświadczyć rozgrywki w jakości ponad 140 kl./s w rozdzielczości 4K, ze wszystkimi efektami ray tracingu i maksymalnymi ustawieniami graficznymi.
  • NVIDIA Reflex – redukcja opóźnień systemowych w Ratchet & Clank: Rift Apart nawet o 48%.
  • NVIDIA RTX IO – akcelerowana przez kartę graficzną technika przyspieszająca ładowanie danych.
  • NVIDIA DLAA – oparty na sztucznej inteligencji tryb antyaliasingu dla użytkowników, którzy mają zapas mocy obliczeniowej GPU i chcą uzyskać wyższą jakość obrazu.
  • Ray tracing – śledzone promieniami cienie, okluzja otoczenia i odbicia światła będą działać z największą możliwą prędkością dzięki dedykowanym rdzeniom do ray tracingu w każdej karcie graficznej GeForce RTX.

Dzięki technikom NVIDIA DLSS 3, NVIDIA DLAA, NVIDIA Reflex, NVIDIA RTX IO oraz ray tracingowi gracze korzystający z kart GeForce RTX będą mogli cieszyć się optymalnymi wrażeniami z gry Ratchet & Clank: Rift Apart na PC już w dzień premiery.

Więcej gier z DLSS 3

Pozostałe zapowiedzi związane z techniką DLSS:

  • Remnant II – gra dostępna od dzisiaj z DLSS 2.
  • Naraka: Bladepoint – z okazji drugiej rocznicy wydania, gra przechodzi na model free-to-play. Jest wspierana przez techniki NVIDIA DLSS 2 i NVIDIA Reflex.
  • Synced – premiera tego lata z DLSS 3, Reflex i ray tracingiem w czasie rzeczywistym.
  • Wuthering Waves  wkrótce premiera z DLSS 3.

Ponad 70 gier wykorzystuje NVIDIA Reflex

NVIDIA Reflex to niezwykle przydatny element w grach komputerowych. Technika redukuje opóźnienie systemowe, aby gracze mogli reagować i wykonywać swoje akcje o wiele szybciej. Zyskują oni przewagę w grach wieloosobowych, a tytuły dla jednego gracza są po prostu płynniejsze i bardziej responsywne.

NVIDIA Reflex jest używana przez ponad 50 milionów graczy. Technika jest dostępna w 9 z 10 najpopularniejszych strzelanek, w tym w wersji beta Counter-Strike 2, a aktywowało ją już ponad 90% graczy korzystających z kart GeForce.

Aktualności dotyczące gier wykorzystujących technikę Reflex:

Zastępca redaktora naczelnego

Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.

Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?