Welcome Screen, Screening, Billboard, Box i inne formaty reklamowe to często najważniejszy element kampanii. Wdrażamy wszelkie kreacje również w opcjach z wideo czy z rozwiązaniami bardziej złożonymi i kreatywnymi.
Przykład realizacji dla SkyShowtime:
Wynik 14 dni emisji: 3,5 mln pv / 500.000 uu.
Użyte kreacje: Welcome Screen i Screening + dedykowana strefa
Coraz większą popularnością cieszą się nasze publikacje sponsorowane oraz quizy, które osiągają nawet ponad 200 000 odsłon. Taki wynik osiągnęliśmy np. przy quizach promujących ramówkę Paramount czy produkty LG co widać na poniższych statystykach:
Przykłady reklamy w wynikach quizu:
@moviesroom.pl najpopularniejszym profilem ze wszystkich portali o tematyce popkultury i technologii w Polsce.
Portal przekroczył już liczbę 85.000 followersów na Instagramie. Dzięki aktywności na stories jesteśmy na IG najbardziej popularnym źródłem informacji o świecie kina, seriali i popkultury oraz stanowimy świetny potencjał do działań reklamowych dla naszych partnerów.
Poniżej prezentujemy formy postów reklamowych wraz z wynikami:
Sesje Q&A, to kreatywne wykorzystanie relacji, łączące promocję produktu (filmów, seriali, bądź innych) z integracją z użytkownikami i aktywizacją ich. Nasi obserwujący zadają pytania, na które odpowiadamy jako bohaterowie danego serialu, bądź filmu, którego dotyczy kampania. Poniżej przykład realizacji dla SkyShowtime:
Dedykowane STREFY:
Zasięgowy display i kreatywny kontent w parze. Największą popularnością cieszą się w naszym portalu strefy promowanego tytułu łączące zasięgowy display z kreatywnymi treściami redakcyjnymi. Poniżej prezentujemy strefę Disney+, w której efektownie promowaliśmy serial Obi-Wan Kenobi, oraz strefy Canal+ i SkyShowtime:
Działania kreatywne wyróżniające Movies Room na tle wszystkich portali:
Oprócz standardowych banerów, artykułów sponsorowanych, stref, quizów czy działań w social mediach oferujemy znacznie bardziej kreatywne i indywidualne podejście. W ramach kampanii Film your story dla firmy OPPO nagraliśmy film krótkometrażowy tworząc równolegle relacje procesu twórczego. która zmotywowała czetników do kręcenia własnych projektów. Nasz film wygrał już kilkanaście międzynarodowych konkursów m.in. w Los Angeles czy we Florencji co pokazało, że współpraca z klientem to dla nas dużo więcej niż sama kampania. Film można zobaczyć tutaj.
Tomasz Rewers
Założyciel i właściciel Movies Room. Z wykształcenia prawnik i certyfikowany mediator sądowy. Account manager zarządzający działem marketingu. Odpowiedzialny za koordynacje zespołu, marketing i public relations. Jeden z najpopularniejszych influencerów w polskiej popkulturze.
Kontakt w sprawach współpracy: [email protected]
tel: 665 568 746