Studio Realtech VR zrezygnowało z ambitnego planu kompletnego remasteringu Tomb Raider. Czy to ostateczna decyzja? Nie sposób tego jednoznacznie ocenić na podstawie tweetów dewelopera. Tym bardziej, że tweet odnoszący się bezpośrednio do tego faktu został… usunięty. Jakiś czas później Realtech dodał kolejnego, nawiązującego do popełnionych błędów oraz mówiący o priorytetach, na których obecnie studio się skupi.
Zobacz również: Ubisoft z nowymi oddziałami w Indiach i na Ukrainie
After this episode, we are refocusing on new projects involving Augmented Reality on iOS and VR on PC. We are not more committed on third party license anymore.
— realtech VR (@realtech_VR) 21 marca 2018
Nieznane są szczegóły mówiące nam więcej o tle zdarzeń, które skłoniły twórców do wyrzucenia pomysłu remasteringu do śmietnika. Możemy jednak śmiało przypuszczać, że w Realtech VR coś ewidentnie nie pykło. Najpierw utrzymywali, że prace nad remasterem zostały rozpoczęte, ale nie są upoważnieni powiedzieć o tym więcej. Tygodnie mijały, aż tu niespodziewanie projekt trafił do kosza. Nieładnie, Realtech, nieładnie… Ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, albowiem Square Enix planuje we wrześniu przedstawić nam Shadow of the Tomb Raider. Ponadto remastery pierwszej i drugiej części powinny być jeszcze dostępne na urządzenia mobilne.
Źródło: dualshockers.com; Ilustracja: materiały promocyjne