Battlefield 2042, Grand Theft Auto: The Trilogy, Bright Memory: Infinite – premiery gier z technikami graficznymi NVIDIA

Kilka dni temu gry Hot Wheels Unleashed oraz Jurassic World Evolution 2 otrzymały wsparcie techniki NVIDIA DLSS. W ubiegły czwartek zadebiutowała gra Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition z DLSS, a od początu ubiegłego weeendu w ramach wczesnego dostępu gracze mogą toczyć boje w Battlefield 2042 z wykorzystaniem ray tracingu oraz technik DLSS i Reflex, a dodatkowo dostępna stała się również wyposażona w ray tracing, DLSS i Reflex gra Bright Memory: Infinite.

Najlepsze wrażenia w Battlefield 2042 zapewni karta graficzna GeForce RTX

Od dzisiaj w ramach wczesnego dostępu gracze mogą cieszyć się rozgrywką w Battlefield 2042. Już od dnia premiery grę wspierają techniki NVIDIA DLSS oraz NVIDIA Reflex, a także wykorzystująca ray tracing okluzja otoczenia. DLSS zapewnia dwukrotny wzrost wydajności w rozdzielczości 4K, a NVIDIA Reflex redukuje opóźnienia systemowe nawet o 28%. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w artykule na stronie https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/battlefield-2042-dlss-ray-tracing-reflex-out-now/.

Grand Theft Auto: The Trilogy  The Definitive Edition zyskuje wzrost wydajności nawet o 85% dzięki DLSS

Wczoraj zadebiutowała Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, a gracze posiadający w swoich komputerach stacjonarnych lub laptopach kartę graficzną GeForce RTX mogą uaktywnić technikę NVIDIA DLSS, aby przyspieszyć działanie gry nawet o 85%.

Bright Memory: Infinite przyspiesza ponad dwukrotnie dzięki DLSS

Bright Memory była w ubiegłym roku dobrze przyjętą (choć krótką) grą akcji, demonstrującą w jaki sposób jeden twórca może stworzyć wysokiej jakości dopracowany tytuł przy użyciu silnika Unreal Engine 4. Właśnie wydany został wyczekiwany sequel w postaci gry Bright Memory: Infinite. Na pecetach gra wzbogacona jest o wspierane przez ray tracing odbicia światła, cienie, kaustykę oraz oświetlenie globalne, a także wykorzystuje zwiększającą wydajność technikę NVIDIA DLSS, a o redukcję opóźnień systemowych nawet o 49% dba NVIDIA Reflex.

 W przypadku ustawienia maksymalnych ustawień graficznych i włączenia wszystkich efektów ray tracingu, Bright Memory: Infinite przyspiesza ponad dwukrotnie po włączeniu techniki NVIDIA DLSS:

 

Zastępca redaktora naczelnego

Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.

Więcej informacji o

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?