Iron Harvest – Zobacz jak powstają animacje w świetnie zapowiadającej się grze studia KING Art

Wszystko wskazuje na to, że już w przyszłym roku na półki sklepowe trafi całkiem ciekawa produkcja nazwana Iron Harvest. Jest to gra tworzona przez niemieckie studio KING Art na podstawie uniwersum wykreowanego przez Jakuba Różalskiego. Polak stworzył świat osadzony w latach dwudziestych dziewiętnastego wieku, w którym postawiono na rozwój potężnych kroczących machin wojennych, co zaowocowało koniec końców ogromnym rozprzestrzenieniem się mechów i stworzenia z nich członu każdej armii w Europie. Trzeba przyznać, że uniwersum zbudowane jest na bardzo unikalnym temacie i stwarza ono podwaliny pod świetnego RTSa. Szansę tą pragnie właśnie wykorzystać KING Art, tworząc strategię czasu rzeczywistego przepełnioną mechami.

Zobacz również: Ghost Recon: Wildlands – Predator wkracza do akcji!

2018 rok, który został wyznaczony na oficjalny rok premiery tego tytułu, zbliża się już wielkimi krokami, więc deweloper postanowił opublikować ciekawy materiał wideo prezentujący wycinki nagrań z prac nad animacjami postaci, oraz tworzenia przerywników animowanych. Całość przedstawiona jest w dość satyrystyczny sposób, jednak nie zmienia to faktu, że gra prezentuje się wręcz świetnie i zdecydowanie jest na co czekać! Zapraszam do obejrzenia materiału tuż poniżej.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=56&v=rXXrYertFKY

Źródło: informacja prasowa / Ilustracja wprowadzenia: mar. prasowe

Zagorzały fan fantasy, szeroko pojętego gamingu oraz student w jednym.

Więcej informacji o

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?