Nowy Spider-Man mógł mieć inny strój! Zobacz projekt!

Nie od dziś wiemy, że na grafikach koncepcyjnych wszystko zawsze wygląda lepiej. Czy zasada ta znajduje potwierdzenie i tym razem? Prezentujemy niesamowitą grafikę prezentującą alternatywny wygląd głównego bohatera filmu Spider-Man:Homecoming. Autorem szkicu jest Ryan Meinerding.

Zobacz również: Avengers: Infinity War – opis zwiastuna z D23!

Opis dystrybutora (kino): Młody Peter Parker / Spider-Man (Tom Holland), poszukuje swojego nowego ego superbohatera. Zafascynowany przygodą z Avengersami, wraca do domu, gdzie mieszka wraz z ciotką May (Marisa Tomei). Cały czas pozostaje pod czujnym okiem swego mentora – Tony’ego Starka (Robert Downey Jr.). Próbuje wrócić do normalnego życia, unikając myśli, że jest kimś więcej niż tylko Spider-Manem z sąsiedztwa. Jednak kiedy pojawia się Vulture (Michael Keaton), nowy groźny wróg, wszystko, co dla Petera ważne, staje się zagrożone. 

Obsada widowiska: Tom Holland – Peter Parker / Spider-Man, Robert Downey Jr. – Tony Stark / Iron Man, Marisa Tomei – Ciocia May, Michael Keaton – Adrian Toomes / Vulture, Donald Glover, Martin Starr – Pan Harrington, Angourie Rice – Betty Brandt, Jon Favreau – Happy Hogan, Logan Marshall-Green, Zendaya- Michelle, Bokeem Woodbine – Herman Shultz / Shocker, Kenneth Choi – Dyrektor Morita, Hannibal Buress – Trener Wilson, Tony Revolori- Flash Thompson, Michael Chernus – Phineas Mason / Tinkerer i Stan Lee.

Produkcję wyreżyserował Jon Watts (Cop Car). Polska premiera filmu odbyła się 14 lipca 2017 roku.

Źródło: heroichollywood.com / Ilustracja wprowadzenia –  Ryan Meinerding

Redaktor naczelny

Założyciel i właściciel Movies Room. Z wykształcenia prawnik i certyfikowany mediator sądowy. Najpopularniejszy polski influencer popkulturowy. Kocha filmy, od niedawna również sam je tworzy.
.

Gustuje w kinie rozrywkowym jak i w filmach, po których psychikę trzeba zbierać z podłogi. Znawca uniwersum Marvela oraz największy fan Batmana.
.

Odpowiedzialny za koordynacje zespołu, public relations oraz marketing.
.

Kontakt: [email protected]

Więcej informacji o

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?