EA ogłasza multiplatformowy dodatek do gry FIFA!

Wieloletnie przedłużenie licencji na rozgrywki klubowe UEFA umacnia pozycję EA SPORTS FIFA jako najbardziej autentycznej interaktywnej gry piłkarskiej. Electronic Arts zwiększa bazę graczy piłkarskich na całym świecie dzięki premierze gry na Google Stadia, sześciu aplikacjom mobilnym w produkcji oraz ekspansji rynku FIFA Online 4.

Electronic Arts ogłosiło dziś przedłużenie licencji UEFA na wiele kolejnych lat, dzięki czemu wszystko, co najlepsze w światowej klasy piłce nożnej będzie dostępne tylko w grach EA Sports. Ogłoszono również datę premiery EA SPORTS FIFA 21 na Google Stadia. Gra będzie dostępna w formie streamingu po raz pierwszy w historii marki. Electronic Arts będzie w stanie dotrzeć do jeszcze większej liczby fanów piłki nożnej na całym świecie. Na dodatek, dzięki uruchomieniu gry FIFA Online 4 w Polsce, Rosji i Turcji, łącznie 80 milionów graczy na tych terytoriach będzie miało dostęp do gry w formie free-to-download.

Dodatek ten opiera się na ciągłym rozwoju i sukcesie serii EA SPORTS FIFA. EA SPORTS FIFA 21 była najlepiej sprzedającą się grą w Wielkiej Brytanii w 2020 roku i niezmiennie pozostaje jedną z najpopularniejszych gier na całym świecie. Seria EA SPORTS FIFA sprzedała się już w ponad 325 milionach egzemplarzy od początku serii. Dodatkowo, zaangażowanie graczy w EA SPORTS FIFA 21 przewyższa to z poprzednich odsłon  w ich cyklach produktowych, co pokazuje, że zainteresowanie fanów nieustannie rośnie.

Naszą wizją jest stworzenie najbardziej autentycznego, przyjemnego i towarzyskiego doświadczenia piłki nożnej poprzez udostępnienie naszych gier na większej liczbie urządzeń, w większej liczbie krajów i wśród większej rzeszy fanów na całym świecie. EA SPORTS nieustannie przekształca sposób, w jaki fani konsumują sport, zmieniając piłkę nożną z pasywnego i zaplanowanego zawczasu doświadczenia w interaktywne, dostępne w każdej chwili przeżycie. Jest to gra całego świata, a w EA SPORTS robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jeszcze bardziej połączyć graczy, sportowców, kluby i ligi, aby rozwijać miłość do piłki nożnej w każdym zakątku na Ziemi. – powiedział DJ Jackson, wiceprezes EA SPORTS Brand.

Zobacz również: FIFA 21 na PS5 – Lepsza grafika ale zero zmian w rozgrywce!

UEFA i EA SPORTS to dwie największe marki globalnej piłki nożnej, synonimy innowacji, rywalizacji i zaangażowania w rozwój światowej gry. Do tej pory rozegrano ponad trzy miliardy minut w rozgrywkach Ligi Mistrzów UEFA w grach EA SPORTS FIFA na konsolach i komputerach osobistych, a trofeum Ligi Mistrzów UEFA zostało podniesione w tryumfie 40 milionów razy. Nowe rozszerzenie licencji daje EA SPORTS FIFA wyłączne prawa do rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA, a także Ligi Europy UEFA i Superpucharu UEFA na kolejne trzy lata. Partnerstwo ma również pomóc w rozwoju eChampions League, niezwykle istotnego turnieju w ramach rozgrywek programu EA SPORTS FIFA Global Series. EA SPORTS FIFA ma jeden z najszybciej rozwijających się programów e-sportowych na świecie i daje najlepszym zawodnikom możliwość gry w klubach światowej sławy w eChampions League.

fot. materiały prasowe, EA

Aby utrzymać nieprzerwany rozwój fandomu EA SPORTS FIFA, zapewnienie graczom większych możliwości gry jest kwestią nadrzędną. FIFA Online 4 dostępna na komputerach w formacie free-to-download, szeroko rozpowszechniona już w Azji, zagości wkrótce po raz pierwszy w Polsce, Rosji, Turcji i innych krajach, co pozwoli dotrzeć do kolejnych dziesiątek milionów zagorzałych fanów piłki nożnej. Zbliżająca się premiera EA SPORTS FIFA 21 na Google Stadia, platformie umożliwiającej graczom natychmiastową grę w ulubione gry wideo na ekranach, które już posiadają, oznacza, że gra będzie dostępna po raz pierwszy na platformie streamingowej.

W związku z tym, że gry mobilne stale zyskują na popularności, EA SPORTS pracuje nad sześcioma grami piłkarskimi, od autentycznych symulacji po unikalne gry zręcznościowe, w których każdy znajdzie coś dla siebie. Więcej szczegółów na temat tych różnorodnych mobilnych gier w tematyce piłkarskiej zostanie ogłoszonych w późniejszym terminie.

EA SPORTS dociera do graczy na całym świecie. W zeszłym roku wprowadziło sześć nowych gier na konsole i komputery, a także ofertę usług na żywo na komputerach osobistych i urządzeniach mobilnych. Marki EA SPORTS dostarczyły sportową rozgrywkę fanom na całym świecie, oferując szereg autentycznych, głębokich przeżyć, które zbliżyły graczy do sportów, drużyn i lig, które kochają.


Źródła: EA / Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe

Redaktor współprowadzący działu Gry

Absolwent szkoły muzycznej I stopnia. Miłośnik kina i szeroko rozumianej popkultury. Zawodnik footballu amerykańskiego, a także Mistrz Polski Juniorów w tej dyscyplinie.

Więcej informacji o
, ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?