PlayStation 5 jest już dostępne na całym świecie, a po olbrzymiej premierze, w której konsole kończyły się w mgnieniu oka, sytuacja zaczyna powoli się stabilizować. Nie powstrzymało to jednak zespołu marketingowego firmy Sony przed reklamowaniem nowej konsoli w dość ciekawy sposób.
Mając to na uwadze, Sony zdecydowało się pójść na całość l pozyskać poparcie dwóch najważniejszych osób w multiwersie; Ricka i Morty’ego. Duet z przebojowej serii, który wypuścił w tym roki 4 sezon, a piąty jest w drodze, nie jest obcy zabawnym reklamom (ktoś przypadkowo pamięta ich reklamę Pringles?). Z tego powodu twórcy skorzystali z okazji, by zareklamować nową konsolę.
#ad Hear all the marketing points PlayStation gave Rick to say about the new PlayStation 5 console, from Morty. pic.twitter.com/PF5KBcF5PJ
— Rick and Morty (@RickandMorty) November 20, 2020
Wynikło z tego przezabawna promocja Morty’ego, który niezgrabnie sprzedaje PS5 widzom, podczas gdy Rick jest w tle, licząc ich wypłatę i słabo reżyserując to jak Morty powinien mówić o konsoli. Okazuje się, że to klasyczny Rick i Morty, a nawet ci, którzy mają konsolę, nie mogą temu zaprzeczyć, to bardzo sprytna i potężna taktyka sprzedażowa.
Rick i Morty to amerykański serial komediowy, opowiadający o przygodach Ricka Sancheza i jego wnuka, Morty’ego. Rick jest niestroniącym od alkoholu szalonym naukowcem, który podróżuje po różnych galaktykach i równoległych rzeczywistościach. Czarny humor, niedwuznaczne żarty i zwariowane pomysły bohaterów to główne zalety produkcji, tworzonej przez Justina Roilanda oraz Dana Harmona.
Serial jest produkowany przez telewizję Adult Swim, a w Polsce można go oglądać na platformie Netflix.
Źródło: comicbookmovie / twitter / zdjęcie wprowadzające: Serial Rick i Morty