Twórcy Star Wars: Battlefront II zdradzili swój pomysł na solową rozgrywkę – fabuła będzie liniowa, ale ukazana z wielu perspektyw, a gracze prześledzą aż 30 lat z życia głównej bohaterki.
Nie wdając się w zbyt wiele szczegółów, które wpędziłyby mnie w tarapaty… Korzystamy z wszystkich wskazówek Lucasfilmu na temat tego, jak opowiadać historię w uniwersum Gwiezdnych wojen.
Zapewnił Mark Thompson z DICE w wywiadzie, którego udzielił serwisowi Eurogamer. Dodaje także, że historia będzie ciągła, z jednym rozpoczęciem i zakończeniem. W jej trakcie poznamy 30 lat z życia Iden Versio, głównej bohaterki Battlefront II, a zarazem dowódczyni imperialnego oddziału specjalnego o nazwie Inferno Squad. Historia rozpocznie się tuż po zakończeniu Powrotu Jedi do początku Przebudzenia Mocy w bazie Starkiller.
Nie jest to zestaw oddzielnych misji czy osobnych opowieści wojennych jak w Battlefieldzie 1. Podążasz za Iden, a od czasu do czasu zmieniasz strony i obserwujesz wydarzenia z perspektywy jednego ze słynnych bohaterów, ponieważ jest to część DNA Battlefront.
Zobacz również: Call of Duty: WWII oficjalnie potwierdzone!
https://www.youtube.com/watch?v=ieo0K0MRsoo
Za scenariusz Star Wars: Battlefront II będą odpowiedzialni Walt Williams i Mitch Dyer. Być może w pierwszej chwili nazwiska nie wydadzą się znajome, jednak pierwszy z nich współtworzył historię w Spec Ops: The Line, drugi natomiast redaktorem IGN. Połączyła ich miłość do uniwersum Gwiezdnych Wojen. W sieci pojawiły się również pierwsze screeny z gry, znajdziecie je poniżej. Pełen wywiad z Markiem Thompsonem możecie przeczytać na tej stronie. Gra zadebiutuje 17 listopada tego roku na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.
Źródło: eurogamer.net / Ilustracja wprowadzenia: materialy prasowe