Diablo III – Nekromanta wyrusza na beta-testy!
Autor: Rafał Pilch
13 kwietnia 2017
Nadejście nowej klasy, Nekromanty, które hucznie zostało zapowiedziane na ostatnim BlizzConie, jest na pewno największym nadchodzącym wydarzeniem w Diablo III. Blizzard dużą wagę przyłożył do nowej klasy, obiecując graczom bardzo dużo. Owe obietnice mogą w końcu zostać poddane wstępnej weryfikacji, bo o to patch 2.6.0 wkracza w zamkniętą betę!
Producent pozwolił sobie streścić to, co możemy doświaczyć grając Nekromantą. Odwołując się do jego słów: nowa klasa to potężny czarnoksiężnik władający zarówno zyciem jak i śmiercią. Głównym zadaniem będzie dla gracza zachowanie balansu pomiędzy tymi dwoma aspektami. W walce ezoteryk będzie używał szerokiego wachlarzu klątw oraz umiejętności wskrzeszania poległych, aby pokonać wszelkie przeciwieństwo, które stanie mu na drodze. Nekromanta będzie stawiał na w pełni świadomy i kontrolowany styl gry, gdyż w mgnieniu oka może on zyskać przewagę liczebną.
Niestety organizowanie The Walking Dead w Diablo nie będzie dostępne w tym momencie dla wszystkich, gdyż patch jest w fazie zamkniętej bety. Jak jednak zapisać się do niej? Nie jest to nic trudnego. Wystarcz, że w ustawieniach swojego konta Battle.net, czy też już od niedawna Blizzard App, na oficjalnej stronie w zakładce Gry i kody zaznaczycie Diablo III w ustawieniach konta beta-testera. Później wystarczy jedynie czekać i liczyć na łut szczęścia, gdyż Blizzard przydziela możliwość uczestnictwa w testach tylko wybranym
Zobacz również: David Kim rezygnuje z pracy na StarCraftem na rzecz nowego projektu Blizzarda!
Nekromanta jest zdecydowanie głównym punktem patcha 2.6.0, jednak niejedynym. Nowa łatka wprowadza także 2 nowe lokacje do trybu przygodowego, nowe wyzwania w Szczelinach 4 punkty nawigacyjne w akcie IV, do których przypisane zostały zlecenia oraz kilka zmian dla Podziemi Zestawów. Wszystko to trafia na serwer testowy i będzie dostępne dla beta-testerów.
Dla wszystkich zainteresowanych, a także dla tych, którzy chcą załapać się do grona nielicznych, aby przetestować Nekromantę w akcji, udostępniamy poniżej pełną i kompletną specyfikację postaci:
PODSTAWOWE
Kościane Kolce
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Generuje: 24 pkt. esencji.
- Z ziemi wyrastają kościane kolce, które zadają 150% obrażeń od broni na sekundę.
- Nagły Wstrząs (Obrażenia fizyczne)
- Kolce ogłuszają przeciwników na 1 sek.
- Ścieżka z Kości (Obrażenia fizyczne)
- Teraz tworzy linię kolców, który zadaje 100% obrażeń od broni. Obrażenia zostają zwiększone o maksymalnie 100% dla przeciwników znajdujących się dalej.
- Kościane Kolumny (Trucizna)
- Zamiast kolców tworzy kościaną kolumnę. Każda kolumna zadaje 150% obrażeń od broni celowi oraz maksymalnie dwóm pobliskim przeciwnikom.
- Mroźne Kolce (Zimno)
- Pozostawia zamrożony obszar, który zmniejsza szybkość ruchu o 60% przez 2 sek.
- Krwawe Kolce (Obrażenia fizyczne)
- Trafieni przeciwnicy krwawią otrzymując 50% obrażeń od broni przez 2 sek. i w tym czasie przywracają ci 0,5% twojego całkowitego zdrowia.
Wyssanie Krwi
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Generuje: 15 pkt. esencji przy każdym zadaniu obrażeń.
- Wysysasz krew z wybranego wroga, zadając 300% obrażeń od broni.
- Wyssanie Krwi przywraca ci 2% maksymalnego zdrowia przez każdą sekundę podtrzymywania tej umiejętności.
- Wstrzymanie (Zimno)
- Wrogowie zostają także spowolnieni o 75%.
- Kwintesencja (Obrażenia fizyczne)
- Jeśli jesteś w pełni zdrowia, zdobywana esencja zostaje zwiększona do 20 pkt.
- Wyssanie Życia (Obrażenia fizyczne)
- Zwiększa ilość odzyskiwanego zdrowia do 6%, ale nie przywraca już esencji.
- Przyrost Mocy (Trucizna)
- Za każdym razem gdy zostaną zadane obrażenia, są one zwiększane o 10%. Maksymalnie 10 kumulacji.
- Wchłanianie Krwi (Obrażenia fizyczne)
- Podczas wysysania przyciągasz wszystkie kule zdrowia w promieniu 40 metrów.
Ponura Kosa
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Generuje: 12 pkt. esencji za każdego trafionego wroga.
- Wykonujesz przed sobą cięcie przywołaną kosą i zadajesz przeciwnikom obrażenia fizyczne równe 150% obrażeń od broni.
- Krwawa Kosa (Obrażenia fizyczne)
- Przywraca 1% twojego zdrowia za każdego trafionego wroga.
- Egzekucja (Obrażenia fizyczne)
- Istnieje 5% szans, że przeciwnicy mający mniej niż 20% zdrowia zostaną ścięci i natychmiast zabici.
- Mroźna Kosa (Zimno)
- Każdy trafiony przeciwnik zwiększa twoją szybkość ataku o 1% przez 5 sek. Maksymalnie 15 kumulacji.
- Podwójna Kosa (Obrażenia fizyczne)
- Wykonujesz przed sobą cięcie dwoma przywołanymi kosami, zadając przeciwnikom obrażenia fizyczne równe 150% obrażeń od broni i spychając wrogów do siebie nawzajem.
- Przeklęta Kosa (Trucizna)
- Istnieje 15% szans na to, że wrogowie trafieni kosą zostaną objęci losową klątwą.
DODATKOWE
Nova Śmierci
Umiejętność podstawowa (Trucizna)
- Koszt: 20 pkt. esencji.
- Wywołujesz falę uderzeniową, która zadaje 350% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu 25 metrów.
- Nova Pnączy (Obrażenia fizyczne)
- Leczy cię przywracając 1% twojego zdrowia za każdy trafiony cel, ale zmniejsza zadane obrażenia do 225%.
- Nova Kości (Obrażenia fizyczne)
- Kolce rozchodzą się na zewnątrz i zadają 475% obrażeń od broni w promieniu 12 metrów.
- Nova Krwi (Obrażenia fizyczne)
- Wydaj 10% zdrowia, aby wyzwolić Novę Krwi, która zadaje 450% obrażeń od broni wszystkim pobliskim wrogom w promieniu 25 metrów.
- Skaza (Trucizna)
- Pozostawia na ziemi trwałą skazę, która spowalnia wrogów o 60% i sprawia, że zadają o 15% mniej obrażeń przez 1 sek.
- Niestabilny Związek (Trucizna)
- Każde rzucenie zwiększa zasięg twojej kolejnej Novy o 5 metrów, maksymalnie 2 razy.
Włócznia z Kości
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Koszt: 20 pkt. esencji.
- Tworzysz przeszywający kościany pocisk, który zadaje wszystkim przebitym wrogom 450% obrażeń od broni.
- Krystalizacja (Zimno)
- Każdy trafiony przeciwnik ma zmniejszoną szybkość ataku o 20%, zaś twoja szybkość ataku zostaje zwiększona o 3% na 3 sek., kumulując się maksymalnie 10 razy.
- Strzaskanie (Obrażenia fizyczne)
- Zamiast przebijać, wybucha przy pierwszym trafionym wrogu zadając 450% obrażeń wszystkim przeciwnikom w promieniu 15 metrów.
- Skażony Szpik (Trucizna)
- Obrażenia zostają zwiększone o 15% za każdego przeciwnika, przez którego przejdzie Włócznia z Kości.
- Włócznia Krwi (Obrażenia fizyczne)
- Włócznia z Kości zamienia się we Włócznię Krwi. Obrażenia zostają zwiększone do 518% obrażeń od broni kosztem 10% zdrowia.
- Zęby (Obrażenia fizyczne)
- Wystrzeliwuje 5 ostrych jak brzytwa zębów, które zadają 300% obrażeń od broni.
Szkieletowy Mag
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Koszt: 40 pkt. esencji.
- Przyzywasz z ziemi szkielet, który atakuje twoich wrogów zadając przy każdym ataku 400% obrażeń od broni. Utrzymuje się 6 sek.
- Dar Śmierci (Obrażenia fizyczne)
- Ożywione szkielety pozostawiają po sobie zwłoki, jeśli zginą lub skończy się czas ich funkcjonowania.
- Osobliwość (Obrażenia fizyczne)
- Pochłania całą esencję wzywając potężnego przywołańca. Zadawane przez niego obrażenia są zwiększone o 3% za każdy pochłonięty punkt esencji.
- Podtrzymanie Życia (Obrażenia fizyczne)
- Ożywieni magowie kosztują 10% zdrowia, ale trwają dodatkowe 2 sek.
- Skażenie (Trucizna)
- Ożywiasz zakażonego maga, który podtrzymuje aurę zepsucia zadającą 175% obrażeń od broni przez czas swojego trwania.
- Szkieletowy Łucznik (Zimno)
- Ożywiasz Szkieletowego Łucznika, który zadaje 400% obrażeń od broni.
- Szkieletowi Łucznicy zwiększają twoją szybkość ataku o 3% przez 5 sek. za każdym razem, gdy zadadzą obrażenia. Maksymalnie 10 kumulacji.
KREW I KOŚĆ
Zbroja z Kości
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Koszt: 10 pkt. esencji.
- Czas odnowienia: 10 sek.
- Wydzierasz kości z pobliskich przeciwników, zadając im 150% obrażeń od broni, i tworzysz pancerz, który zmniejsza otrzymywane obrażenia o 3% za każdego trafionego wroga, do 10 wrogów maksymalnie. Zbroja z Kości działa przez 60 sek.
Duch Kości
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Wypuszczasz Ducha Kości, który wyrusza w poszukiwaniu wrogów. Przy trafieniu zadaje 4000% obrażeń.
- Otrzymujesz ładunek co 15 sek. i możesz przechowywać do 3 ładunków. Czas doładowania jest skrócony o 1 sek. za każde pochłonięte przez ciebie zwłoki.
- Opętanie (Obrażenia fizyczne)
- Duch Kości zauroczy teraz cel na 10 sek. kosztem 10% zdrowia.
- Atak Paniki (Trucizna)
- Wrogowie w promieniu 10 metrów zostają wystraszeni na 2 sek. po detonacji Ducha Kości.
- Poltergeist (Zimno)
- Zwiększa maksymalną liczbę ładunków do 4.
- Niedokończone Sprawy (Zimno)
- Duch Kości wybucha zadając 1250% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu 10 metrów od miejsca eksplozji.
- Projekcja Astralna (Zimno)
- Obrażenia zostają zwiększone o 15% za każdego przeciwnika, przez którego przejdzie Duch Kości szukający swego celu.
Napływ Krwi
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Czas odnowienia: 5 sek.
- Koszt: 5% zdrowia.
- Odrzucasz swą śmiertelną powłokę i pojawiasz się ponownie do 50 metrów dalej.
- Transfuzja (Obrażenia fizyczne)
- Przywraca 2% twojego maksymalnego zdrowia za każdego przeciwnika, przez którego przejdziesz.
- Hemostaza (Obrażenia fizyczne)
- Metabolizm (Obrażenia fizyczne)
- Napływ Krwi ma teraz 2 ładunki, ale koszt zdrowia zostaje podwojony.
- Krzepkość (Obrażenia fizyczne)
- Zwiększa twój pancerz o 100% przez 2 sekundy po rzuceniu.
- Linienie (Obrażenia fizyczne)
- Po użyciu pozostawia zwłoki w początkowej lokacji.
Symulakrum
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Koszt: 50% zdrowia.
- Czas odnowienia: 120 sek.
- Tworzysz z krwi Symulakrum, które będzie przez 15 sek. naśladować cię przy używaniu umiejętności wykorzystujących esencję.
- Rezerwuar (Obrażenia fizyczne)
- Twoja maksymalna esencja jest zwiększona o 100% podczas działania Symulakrum.
- Przeklęta Postać (Trucizna)
- Kiedy runa jest aktywna, twoje umiejętności klątw będą nakładać wszystkie trzy klątwy.
- Dług Krwi (Obrażenia fizyczne)
- Koszty umiejętności w punktach życia są zmniejszone o 75%, kiedy działa Symulakrum.
- Krew i Kość (Obrażenia fizyczne)
- Obecnie tworzy także Symulakrum Kości, ale czas działania zostaje skrócony do 10 sek.
- Samopoświęcenie (Obrażenia fizyczne)
- W wypadku śmierci podczas działania Symulakrum, zniszczeniu ulega Symulakrum, a ty odzyskujesz pełne zdrowie.
REANIMACJA:
Kraina Umarłych
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Czas odnowienia: 120 sek.
- Ze wszystkich umiejętności Zwłok można korzystać w każdej chwili przez 5 sek.
- Pokrzepienie (Obrażenia fizyczne)
- Twoje umiejętności nie kosztują esencji, kiedy Kraina Umarłych jest aktywna.
- Kraina Mrozu (Zimno)
- Wrogowie w Krainie Umarłych zostają co jakiś czas zamrożeni.
- Kraina Zarazy (Trucizna)
- W czasie swojego działania Kraina Umarłych zadaje wrogom do 5000% obrażeń od broni.
- Kraina Obfitości (Obrażenia fizyczne)
- Kiedy Kraina Umarłych jest aktywna, odzyskujesz 2% swojego maksymalnego zdrowia za każdym razem, gdy zabijesz wroga.
- Płytkie Groby (Obrażenia fizyczne)
- Każdych 10 zabitych wrogów wydłuża czas działania o 1 sek., do maksymalnie 2 sek.
Rozkazywanie Szkieletom
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Koszt: 50 pkt. esencji.
- Tryb aktywny: Rozkazujesz swym szkieletowym stronnikom, aby zaatakowali cel, i zwiększasz zadawane przez nich obrażenia o 50% na 5 sek.
- Tryb pasywny: Co 2 sek. wskrzeszasz szkielety (maksymalnie 7), które wychodzą z ziemi. Szkieletowi stronnicy zadają przy każdym ataku 50% obrażeń od broni.
- Egzekutor (Obrażenia fizyczne)
- Zmniejsza koszt esencji w trybie aktywnym do 25 pkt.
- Mroczne Leczenie (Obrażenia fizyczne)
- Szkieletowi stronnicy przywrócą ci 0,5% twojego całkowitego zdrowia za każde trafienie, kiedy będą pod twoimi rozkazami.
- Zamrażający Uścisk (Zimno)
- Cel twojego rozkazu zostaje zamrożony na 3 sek.
- Wybuch Szkieletów (Trucizna)
- Rozkazujesz twoim szkieletom eksplodować, zadając przy tym 80% obrażeń od broni wrogom w promieniu 15 metrów.
- Szał (Obrażenia fizyczne)
- Twoje szkielety wpadają w szał, zyskując o 25% zwiększoną szybkość ataku.
Rozkazywanie Golemowi
- Umiejętność podstawowa (Trucizna)
- Czas odnowienia: 60 sek.
- Tryb aktywny: Rozkazujesz golemowi rzucić się we wskazane miejsce, gdzie rozpada się w stertę 5 zwłok.
- Talent pasywny: Ożywiasz Mięsnego Golema, który będzie walczyć po twojej stronie. Mięsny Golem zadaje przy każdym ataku obrażenia równe 450% twoich obrażeń od broni.
- Kościany Golem(Obrażenia fizyczne)
- Tryb aktywny: Golem zamienia się w tornado kości, przenosząc wszystkich pobliskich przeciwników we wskazane miejsce i unieruchamiając ich na 2 sek.
- Krwawy Golem (Obrażenia fizyczne)
- Tryb aktywny: Golem poświęca się, przywracając ci 25% twojego zdrowia, a następnie rekonstruuje się we wskazanym miejscu. Podczas rekonstrukcji golema, żylaste pędy ranią pobliskich przeciwników, zadając im 450% obrażeń od broni.
- Żarłoczny Golem (Trucizna)
- Tryb aktywny: Golem pożera zwłoki we wskazanym miejscu zwiększając zadawane przez siebie obrażenia o 30% za każde pożarte zwłoki.
- Gnijący Golem (Trucizna)
- Tryb aktywny: Rozkazujesz przejść golemowi we wskazane miejsce, gdzie rozpada się w stertę 8 zwłok.
- Lodowy Golem (Zimno)
- Tryb aktywny: Rozkazujesz przejść golemowi we wskazane miejsce, gdzie zamraża wrogów na 3 sek. i zwiększa ich szansę na otrzymanie krytycznego trafienia o 10% przez 10 sek.
Armia Umarłych
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Czas odnowienia: 120 sek.
- Ożywiasz ogromną armię szkieletów, która z impetem uderza wskazane miejsce zadając 3000% obrażeń od broni w promieniu 15 metrów.
- Katatoniczny Uścisk (Trucizna)
- Z ziemi wysuwają się ręce, które unieruchamiają wrogów w miejscu przez 5 sek.
- Armia Zamarzniętych(Zimno)
- Obrażenia od broni zostają zwiększone do 3600%, zaś armia atakuje wszystkich przeciwników w linii.
- Niekonwencjonalna Walka (Obrażenia fizyczne)
- Szkielety powstaną z ziemi i atakują losowe cele przez 4 sek.
- Dolina Śmierci (Obrażenia fizyczne)
- Szkieletowa armia zapędza wszystkich przeciwników objętych działaniem w jedno miejsce.
- Martwa Burza (Obrażenia fizyczne)
- Wzbudzasz wokół siebie burzę umarłych, która zadaje wrogom 2000% obrażeń od broni w ciągu 5 sek.
KLĄTWY
Zniedołężnienie
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Koszt: 10 pkt. esencji.
- Potworna klątwa, która zmniejsza szybkość ruchu wrogów o 75%, a zadawane przez nich obrażenia o 20% przez 30 sek.
- Oportunizm (Obrażenia fizyczne)
- Zyskujesz 3% do szybkości ruchu za każdego przeklętego wroga.
- Pożyczony Czas (Obrażenia fizyczne)
- Zyskujesz 1% redukcji czasu odnowienia za każdego przeklętego wroga.
- Uwiąd (Obrażenia fizyczne)
- Redukcja obrażeń zostaje zwiększona do 30%, ale klątwa nie zmniejsza już szybkości ruchu.
- Oszałamiająca Klątwa (Obrażenia fizyczne)
- Istnieje 10% szans na to, że przeklęci wrogowie zostaną ogłuszeni przy trafieniu na 2 sek.
- Wycieńczenie (Obrażenia fizyczne)
- Potęguje efekt zmniejszenia szybkości ruchu przez pierwsze 5 sek.
Pijawka
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Koszt: 10 pkt. esencji.
- Rzucasz klątwę na wskazany obszar. Przeklęci wrogowie mogą uleczyć napastnika, kiedy otrzymują obrażenia równe 1% ich maksymalnego zdrowia. Czas działania: 30 sek.
- Zarażenie (Obrażenia fizyczne)
- Przeciwnicy, którzy zginą będąc pod wpływem klątwy, przekażą ją dalej na pobliski cel.
- Krwisty Koniec (Obrażenia fizyczne)
- Za każdym razem gdy zginie przeklęty przeciwnik, odzyskasz zdrowie w ilości równej 200% punktów życia za zabicie.
- Przeklęta Ziemia (Obrażenia fizyczne)
- Teraz rzuca klątwę na obszar, lecząc 0,5% twojej maksymalnej wartości punktów życia co sekundę za każdego wroga na przeklętym terenie.
- Butla Krwi (Obrażenia fizyczne)
- Za każdym razem gdy zginie przeciwnik, twój czas odnowienia mikstur zostaje skrócony o 1 sek.
- Osmoza (Obrażenia fizyczne)
- Każdy przeklęty wróg zwiększa twoją regenerację życia o 751 pkt. na sekundę.
ZWŁOKI
Wybuch Zwłok
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Detonujesz wszystkie zwłoki znajdujące się na wskazanym obszarze w promieniu 11 metrów. Zwłoki zadają 150% obrażeń od broni wrogom znajdującym się w promieniu 20 metrów.
- Pożegnalne Objęcia (Obrażenia fizyczne)
- Zwłoki same przyciągają się do najbliższego wroga przed eksplozją, ale umiejętność kosztuje teraz 3% życia za każde zwłoki.
- Zwarcie (Trucizna)
- Teraz detonujesz zwłoki znajdujące się w pobliżu, zadając 200% obrażeń od broni wrogom znajdującym się w promieniu 20 metrów.
- Krwawa Miazga (Obrażenia fizyczne)
- Promień wybuchu zostaje zwiększony do 25 metrów.
- Martwe Zimno (Zimno)
- Zamrażasz wszystkich wrogów w obrębie eksplozji na 2 sek.
- Szrapnel (Trucizna)
- Zwłoki wybuchają teraz z dala od ciebie, trafiając wszystkie cele w obrębie stożka.
Trupia Lanca
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Wzywasz pociski z pobliskich zwłok, które ranią wskazanego wroga, zadając mu 750% obrażeń od broni.
- Kruszący Dotyk (Zimno)
- Kości wrogów stają się kruche, co zwiększa szansę na zadanie im trafienia krytycznego o 5% przez 5 sek., za każdym razem, gdy zostaną trafieni Trupią Lancą.
- Krwawa Lanca (Obrażenia fizyczne)
- Wykorzystuje 5% twojego całkowitego zdrowia, aby wystrzelić w stronę celu dodatkową lancę, która zadaje 250% obrażeń od broni.
- Trzewiowy Udar (Obrażenia fizyczne)
- Szatkujące Drzazgi (Trucizna)
- Każda lanca spowalnia cel o 10% i zmniejsza zadawane przez niego obrażenia o 6% przez 10 sek. Kumuluje się maksymalnie 5 razy.
- Rykoszet (Obrażenia fizyczne)
- Trupia Lanca ma 20% szans na odbicie się rykoszetem w jeden dodatkowy cel.
Pochłonięcie
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Pochłaniasz zwłoki znajdujące się na obszarze 60 metrów, aby odzyskać 10 pkt. esencji za każdego trupa.
- Bezwzględność (Obrażenia fizyczne)
- Dodatkowo pochłaniasz swoich przywołańców otrzymując 10 pkt. esencji za każdego zabitego sługę.
- Żarłoczność (Obrażenia fizyczne)
- Przez 5 sek. zmniejsza pełny koszt esencji o 2% za każde pochłonięte zwłoki.
- Pożerająca Aura (Obrażenia fizyczne)
- Przyjmuje postać aury, która pożera wszystkie zwłoki w promieniu 15 metrów, przywracając ci 11 pkt. esencji za każdego trupa.
- Zasięg tego efektu jest zwiększony o 50% twojego promienia zbierania złota.
- Nasycenie (Obrażenia fizyczne)
- Zwiększa maksymalne życie o 2% przez 2 sek. za każdego pochłoniętego trupa.
- Kanibalizm (Obrażenia fizyczne)
- Każde pochłonięte zwłoki przywracają także 3% zdrowia.
Ożywienie
- Umiejętność podstawowa (Obrażenia fizyczne)
- Na 15 sek. ożywiasz maksymalnie 10 zwłok na wskazanym obszarze znajdującym się w promieniu 20 metrów.
- Oblacja (Obrażenia fizyczne)
- Zwiększa obrażenia zadawane przez ożywione stwory o 20% , ale każde Ożywienie kosztuje teraz 3% zdrowia.
- Osobista Armia (Obrażenia fizyczne)
- Odnoszone obrażenia zostają zmniejszone o 1% za każdego aktywnego, ożywionego sługę.
- Brawura (Zimno)
- Ożywieni słudzy zadają dodatkowe 150% obrażeń, ale trwają 6 sek. Zadane obrażenia stają się obrażeniami od zimna.
- Potworny Powrót (Trucizna)
- Kiedy ożywiasz zwłoki, wrogowie w promieniu 20 metrów uciekają w przerażeniu przez 3 sek.
- Czyściec (Obrażenia fizyczne)
- Kiedy upłynie czas ich działania, ożywieni słudzy zamieniają się z powrotem w możliwe do wykorzystania zwłoki.
UMIEJĘTNOŚCI PASYWNE:
Paliwo Śmierci
- Pochłonięcie zwłok zwiększa twoją szybkość ruchu o 3% na 5 sek.
Ze Śmierci Życie
- Pochłonięcie zwłok zapewnia 20% szans na stworzenie kuli zdrowia.
Samotna Warta
- Zwiększa pancerz o 100%. Wartość ta zostaje zredukowana o 10% za każdego aktywnego przywołańca.
Więzienie z Kości
- Istnieje 10% szans, że Włócznia z Kości, Kościane Kolce oraz Duch Kości zamkną wrogów w Więzieniu z Kości na 3 sek.
Przywódca Zmarłych
- Koszt esencji Rozkazywania Szkieletom oraz czas odnowienia Rozkazywania Golemowi zostają zmniejszone o 30%.
Prędkie Żniwa
- Zwiększa szybkość ataku Kościanych Kolców, Wyssania Krwi oraz Ponurej Kosy o 15%.
Chaotyczny Reanimator
- Twoje przywołańce zyskują 200% wartości twoich cierni.
Wieczna Udręka
- Twoje klątwy kosztują o 50% mniej esencji i trwają bezustannie.
Krew za Krew
- Podniesienie kuli zdrowia usuwa koszt zdrowia kolejnego zaklęcia Krwi. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 3 razy.
Krew jest Mocą
- Każde 5% straconego zdrowia skróci wszystkie pozostałe czasy odnowienia o 1%.
Wchłonięcie Życia
- Zwiększa twoją regenerację zdrowia o 10% za każdego przeciwnika znajdującego się w promieniu 20 metrów.
Wydłużona Służba
- Wydłuża czas działania Szkieletowych Magów i Ożywienia o 25%.
Ostatnia Posługa
- Jeśli odniesiesz śmiertelne obrażenia, wszystkie twoje przywołańce zostaną poświęcone i przywrócą ci 10% zdrowia. Efekt ten może zostać wywołany maksymalnie raz na 60 sek.
Potworna Danina
- Odzyskujesz równowartość 10% liczby punktów życia otrzymywanych przy trafieniu za każdym razem, kiedy jeden z twoich przywołańców trafi przeciwnika.
Wszechogarniająca Esencja
- Zwiększa maksimum esencji o 40 pkt.
Tarcza Rathmy
- Nie możesz stracić życia przez 4 sek. po użyciu Krainy Umarłych, Armii Umarłych oraz Symulakrum.
Żniwa
- Podczas korzystania z kosy zyskujesz 1% esencji oraz zdrowia za każdego zabitego.
Rigor Mortis
- Umiejętności wywołujące Skazę spowalniają również przeciwników o 30% i zmniejszają ich szybkość ataku o 15% na 5 sek.
Ząbkowane Ostrze
- Kościane Kolce, Włócznia z Kości oraz Duch Kości zadają obrażenia zwiększone o 1% za każde 2 metry dzielące cię od przeciwnika, maksymalnie do 15%.
Źródło: battle.net / Ilustracja wprowadzenia: mat. prasowe
Zagorzały fan fantasy, szeroko pojętego gamingu oraz student w jednym.