Już 5 lutego odbędzie się w USA 51. finał Super Bowl, w którym zagrają Atlanta Falcons oraz New England Patriots. Super Bowl to jednak nie tylko wielkie święto sportu! W przerwie między rozgrywkami wyemitowane zostaną nowe zapowiedzi wielu wysokobudżetowych produkcji kinowych i telewizyjnych oraz nowe reklamy wielu znanych produktów.
O tym, że Super Bowl to najważniejsze wydarzenie sportowe w Stanach mówią wysokie liczby. W ubiegłym roku finał rozgrywek oglądało ponad 111 milionów Amerykanów! Dla wielkich firm jest to więc idealna okazja na reklamę swoich produktów, która podczas Super Bowl kosztuje fortunę! Kosz emisji 30. sekundowego spotu wynosi ok 5. milionów dolarów!
Zobacz również: Logan – ostateczny zwiastun filmu! Wolverine czyta komiks X-Men!
W gronie znanych na cały świat reklamodawców znalazły się w tym roku takie firmy jak: Mercedes-Benz, Audi, Hyundai, Skittles, Snickes jak i wielu producentów filmowych.
Studio 20th Century Fox wyemituje podczas wydarzenia nowy spot filmu Lekarstwo na życie. Prawdopodobnie zobaczymy również nową zapowiedź produkcji Obcy: Przymierze lub Logan: Wolverine. Paramount Pictures przedstawi nowe materiały promujące Baywatch. Słoneczny Patrol oraz Transformers: Ostatni Rycerz. Disney promować będzie prawdopodobnie nowy hit Marvela Strażnicy Galaktyki Vol. 2 oraz Piratów z Karaibów: Zemsta Salazara, wile osób spekuluje, że może zobaczymy nawet pierwsze promo Star Wars: The Last Jedi. Swoje nadchodzące filmy zapowiedzą też wytwórnie Sony i Universal. Możemy więc oczekiwać nowych spotów produkcji Spider-Man: Homecoming i Szybcy i wściekli 8.
Z emisji spotów nie skorzysta wytwórnia Warner Bros. Nie możemy więc liczyć na nowe materiały z Ligi Sprawiedliwości czy Wonder Woman.
Źródło: comicbook.com | Ilustracja wprowadzenia: Lightfarm Studios